اعلام فراخوان جمع آوری آثار چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۷:۳۲
کد خبر: ۷۴۲۸۳۰
اعلام فراخوان جمع آوری آثار چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان و دبیر برگزاری چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، از اعلام فراخوان جمع آوری آثار این جشنواره خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیدرضا دعاگویی ضمن اعلام این خبر گفت: چهل و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد، شانزدهمین جشنواره فرهنگیان و دانش آموزان و چهارمین جشنواره دانشجو معلمان فیلم ساز از 25 آبان تا 2 آذرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان تا تاریخ 97/05/30 مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام اثر خود در وبگاه جشنواره (Festival.Roshd.ir) اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی افزود: نسخه فیلم بایستی بر روی DVD به همراه کد رهگیری به صورت حضوری و یا پستی به دبیرخانه جشنواره در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ارسال شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: استفاده از بسته آموزشی به جای کتاب درسی یکی از سیاست های تحول گرایانه وزارت آموزش و پرورش است که می بایست مورد توجه قرار گیرد. یکی از اجزای مهم این بسته آموزشی می تواند رسانه فیلم باشد که اثر بخشی بهتری دارد.

شایان ذکر است چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در بخش های مختلفی برگزار می شود و هر ساله هنرمندان آزاد، فرهنگیان، دانشجو معلمان و دانش آموزان فیلم ساز در آن شرکت می کنند.

بر پایه این گزارش این جشنواره سال گذشته با کسب دو عنوان کشوری توسط دانش آموزان کرمانی و استقبال بیش از 150 هزار نفر از دانش آموزان استان از فیلم های آن همراه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز