کلنگ احداث مدرسه شهید محلاتی روستای سیاه کهور شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۱:۳۳
کد خبر: ۷۴۲۸۳۴
کلنگ احداث مدرسه شهید محلاتی روستای سیاه کهور شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد
طی مراسمی با حضور رئیس اداره مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان کلنگ مدرسه شهید محلاتی روستای سیاه کهور شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فریبا اسکندر زاده در این مراسم با بیان اینکه توصیف خیرین مدرسه ساز و ارزش گذاری به کار آنها بسیار دشوار است، تصریح کرد: اجرو پاداش این بزرگواران که سرمایه های مادی و معنوی خود را در طبق اخلاص می گذارند با خداوند است.

وی خاطر نشان کرد: ساخت هرمدرسه محکم کردن پایه های علمی و فرهنگی جامعه و زمینه ساز گسترش تعلیم، تربیت و غنای فرهنگی و دانش نسل آینده جامعه است.

در ادامه محمد شیرازی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب در این آئین ضمن قدردانی از همت خیرین مدرسه ساز در شهرستان رودبار جنوب، گفت: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه نقش عمده‌ای که خیرین مدرسه‌ساز در اعتلای علم ایفا می‌کنند غیرقابل انکار است، افزود: خیرین مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان رودبار جنوب با اشاره به جذب خیرین مدرسه ساز، اظهار داشت: تاکنون 46 مدرسه خیر مدرسه ساز دراین شهرستان کلنگ زنی شده است که از این مجموع 15مدرسه در مهر 97 افتتاح و به بهره برداری می رسند.

برپایه این گزارش مدرسه سه کلاسه شهید محلاتی روستا سیاه کهور با هزینه و اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در زمینی به مساحت 10هزار مترمربع با زیر بنای 200 مترمربع احداث خواهد شد.

گفتنی است این خیر مدرسه ساز از افتتاح و بهره برداری این مدرسه درسال تحصیلی جاری برای 30دانش آموز ابتدایی خبر داد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز