فدایی:

میدان آزادی تا پایان مهرماه به بهره برداری می رسد

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۹:۵۶
کد خبر: ۷۴۳۸۰۵
میدان آزادی تا پایان مهرماه به بهره برداری می رسد
سرپرست استانداری کرمان با اشاره به اینکه تسریع در اجرای پروژه های عمران شهری همواره موردتاکید قرار دارد، گفت: پروژه میدان آزادی طبق تصمیمات قبلی تا پایان مهرماه به بهره برداری می رسد و توافق شده که روشنایی این پروژه نیز از سوی شهرداری انجام شده و به حساب بدهی های آن به شرکت توزیع نیروی برق شمال استان گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جلسه بررسی پروژه های عمران شهری کرمان افزود: برای تامین آرماتور مورد نیاز پروژه آزادی با یکی از شرکت های فولاد هماهنگی شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در تامین مالی پروژه آزادی نیز مشکلی وجود ندارد و این اقدام طبق برنامه ریزی های قبلی انجام می شود.

فدائی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد پروژه ابوذر حتی المقدور در بهمن ماه و مصادف با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری برسد و در غیر اینصورت نهایتا تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

سرپرست استانداری کرمان خاطرنشان کرد: مقرر شد که به منظور اجرای راست گرد تقاطع غیر همسطح شهدای خلبان نیز  بر اساس قانون نسبت به اصلاح نقشه ها توسط راه و شهرسازی، اختصاص زمین مورد نیاز برای اجرای این پروژه توسط اداره کل محیط زیست و سایر اقدامات مورد نیاز اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه سربازان گمنام نیز با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام است، گفت: در راستای اجرای این پروژه نیز اقدامات لازم از جمله تامین زیرساخت های مورد نیاز در دست انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز