سرپرست استانداری کرمان عنوان کرد:

افتتاح ۹۲۰ پروژه در هفته دولت

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۸:۰۲
کد خبر: ۷۴۳۸۰۸
افتتاح ۹۲۰ پروژه در هفته دولت
سرپرست استانداری کرمان بر برگزاری باشکوه، گسترده، دقیق و موثر برنامه های هفته دولت تاکید کرد و گفت: در هفته دولت 920 پروژه شامل 305 پروژه عمرانی ملی و استانی، تسهیلات و بخش خصوصی با اعتبار 468.5 میلیارد تومان و 615 پروژه قابل افتتاح و بهره برداری بخش های غیر دولتی و خصوصی با اعتبار 2.698 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در ستاد بزرگداشت هفته دولت افزود: در هفته دولت 149 پروژه دولتی با اعتبار 447.1 میلیارد تومان آماده کلنگ زنی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در آستانه هفته دولت و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی لازم است این دو مناسبت را در حد و جایگاه خود مورد توجه قرار دهیم، اظهارداشت: زحمات و تلاش های دولت تدبیر وامید در این مقطع خاص و حساس نیز باید مطرح شود زیرا برخی به دنبال سیاه نمایی هستند و نمی خواهند که واقعیت ها به شکلی که وجود دارد، برای مردم مطرح شود.

سرپرست استانداری کرمان عنوان کرد: گرچه تعریف و تمجید فعالیت ها برای کسی که برای خداوند کار می کند تاثیری ندارد اما در صورت عدم اطلاع رسانی این اقدامات، ظلم می کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم و دولت ها در ادوار مختلف در حد خود کارها و اقداماتی را انجام داده اند، باید این زحمات و فعالیت ها اطلاع رسانی شود.

فدائی بر بیان نقاط قوت و ضعف نیز تاکید کرد و ادامه داد: به مصداق "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" ،  اگر تشکر و قدردانی از کسانی که در بدنه دولت خدمت می کنند انجام نشود، قدردانی از خداوند انجام نشده است.

وی عنوان کرد: در هفته دولت تلاش می کنیم که پروژه هایی که به صورت کامل اجرا شده و به مرحله بهره برداری رسیده اند را افتتاح کنیم و کلنگ زنی پروژه ها نیز تنها در صورتی انجام خواهد شد که اعتبار مورد نیاز آنها تامین شده باشد و در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

فدائی اظهارداشت: لازم است که آگاهی های لازم درباره خدمات انجام شده به روحانیت و ائمه جمعه و جماعت داده شود تا در هفته دولت نسبت به تبیین این خدمات اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز