مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

سفرهای استانی پرشمار دکتر سلطانی‌فر یک امتیاز بالا برای وزارت ورزش و جوانان ثبت کرده /در بطن جامعه بودن، باعث همدلی و وحدت بیشتر مردم و مسئولین می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۹:۳۸
کد خبر: ۷۴۳۹۷۵
سفرهای استانی پرشمار دکتر سلطانی‌فر یک  امتیاز بالا برای وزارت ورزش و جوانان ثبت کرده /در بطن جامعه بودن، باعث همدلی و وحدت بیشتر مردم و مسئولین می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به جرئت می‌توان گفت سیاستی که جناب آقای دکتر سلطانی‌فر در راس وزارت ورزش و جوانان در سفرهای استانی در پیش گرفته‌اند، براساس دستورات ملی و مذهبی ماست که یک امتیاز بالا برای وزارت مردمی و خدمت‌گذار در راستای شعارهای دولت تدبیر و امید است.

دکتر محمدتقی امیری‌خراسانی در گفت‌وگو با برنا اظهار داشت: یکی از سیاست‌های صحیح وزارت ورزش و جوانان حضور مسئولین عالی رتبه این وزارت‌خانه در شهرستان‌ها و حتی در روستاهاست.

او افزود: همانطور که مستحضرید، مقام عالی وزارت 68 سفر به استان‌ها ظرف 20 ماه داشته‌اند که الحمدا... ما این سعادت را داشتیم که چهار بار میزبان آقای دکتر سلطانی‌فر در دیار کریمان باشیم و هنوز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انشاا... تا آخر سال حداقل روی سه سفر دیگر برای آقای وزیر به استان کرمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که انشاا... حضور ایشان را در شرق و شمال شرق استان کرمان به دلیل وسعت این خطه داشته باشیم.

دکتر امیری‌خراسانی با اشاره به دستورات مذهبی و حتی ملی ما تصریح کرد: مسئولین باید در کنار مردم و بطن جامعه باشند و این سفرها در همین راستاست و ما هم براساس همین سیاست‌ها سعی کردیم در سطح استان سفرهای شهری، بخشی و دهستان و روستایی را به نحو احسنت انجام دهیم که به عنوان مثال در سال 96 براساس وظایفی که بنده داشتم حدود 97 سفر شهرستانی و بازدید از مکان‌های متفاوت مربوط با حوزه ورزش و جوانان داشتم.

او ادامه داد: وقتی در این سفرها مشکلات را از نزدیک ببینید و لمس کنید. برای نمونه گرمی و سردی هوا، سختی راه، کمبود امکانات را ببینید و پای درددل جامعه ورزش و همچنین جامعه جوانان بنشینید، این مهم کمک می‌کند برای تصمیم‌گیری‌های بهتر و سیاست‌گذاری‌های درست‌تر برای آینده و به جرئت می‌توان گفت این سیاستی که جناب آقای دکتر سلطانی‌فر در راس وزارت ورزش و جوانان در پیش گرفته‌اند در همین راستاست و یک امتیاز بالا برای وزارت مردمی و خدمت‌گذار ورزش و جوانان در راستای شعارهای دولت تدبیر و امید است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مشکلات اقتصادی پیش آمده اشاره و عنوان کرد: انشاالله امیدوارم این مشکلات اخیری که به وجود آمده سریع‌تر رفع شود و امیدهای مردم دو چندان شود و بتوانیم همه در کنار هم کشورمان را آبادتر از گذشته ببینیم.

او اضافه کرد: مطمئنا مردم زمانی که مسئولین عالی‌رتبه را در بین خودشان ببینند، امیدوار می‌شوند. آن‌ها می‌فهمند و می‌بینند که مسئولین فقط نام مسئولیت را یدک نمی‌کشند بلکه به وظایف خودشان که باید در خدمت مردم باشند، عمل می‌کنند و این قضیه موجب همدلی و وحدت بیشتر می‌شود.

دکتر امیری‌خراسانی با بیان این که مردم ایران مردمی قدرشناس هستند، اظهار داشت: این فضایی که در جامعه به وجود آمده، سبب شده که مردم مسئولین را از خودشان جدا ببینند که این حضور مسئولین در کنار مردم نشان می‌دهد که مسئول فقط یک بار حقوقی دارد و مطمئنا باعث اتحاد بیشتر برای پیشرفت کشور خواهد شد.

او افزود: مطمئنا در برنامه‌های وزیر محترم تداوم این سفرها به جهت عملی کردن همین موضوع وجود خواهد داشت و همانطور که گفتم با این رویکرد مقام عالی وزارت حداقل سه برنامه را برای استان کرمان طراحی کردیم که یک برنامه‌اش انشالله برای افتتاح چند پروژه بزرگ مثل پیست دوچرخه‌سواری است.

دکتر امیری‌خراسانی در پایان گفت: بنده هم هرزمانی که لازم بوده سعی کردم به شهرستان‌ها سفر کنم. به عنوان مثال من تا الان شش سفر به قلعه گنج که از مرکز استان بسیار دور است، داشته‌ام و در این 18 ماه مدیریتم در هرفصل یک سفر به قلعه گنج داشته‌ام و مطمئنا به مابقی شهرستان‌ها هم همین تعداد سفر را خواهیم داشت و خیلی از برنامه‌ها هم به صورت سرزده است که می‌رویم بازدید می‌کنیم و از امکانات ورزشی و پروژه‌هایی که در دست ساخت است، دیدن می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز