نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

دکتر فدایی فردی ارزشمند، مجرب، باسابقه و دارای جایگاه های برتر علمی و اجرایی است/برخی ها آنگونه که شایسته است به منافع ملی توجه ندارند

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۳:۵۴
کد خبر: ۷۴۵۲۶۲
دکتر فدایی فردی ارزشمند، مجرب، باسابقه و دارای جایگاه های برتر علمی و اجرایی است/برخی ها آنگونه که شایسته است به منافع ملی توجه ندارند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: سرپرست استانداری کرمان به عنوان فردی ارزشمند، مجرب، باسابقه و دارای جایگاه های برتر علمی و اجرایی است و در حقیقت ایشان از ذخائر استان کرمان در حوزه های اجرایی و مدیریت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی مصادف با هفته دولت در دیدار با سرپرست استانداری، مدیران ستادی و جمعی از مدیران استانی اظهار داشت: مدیران استان کرمان با اگیزه بالا و وظیفه شناسی ماموریت های خود را انجام می دهند.

وی از سرپرست استانداری کرمان به عنوان فردی ارزشمند، مجرب، باسابقه و دارای جایگاه های برتر علمی و اجرایی یاد کرد و ادامه داد: در حقیقت سرپرست استانداری کرمان از ذخائر استان کرمان در حوزه های اجرایی و مدیریت هستند.

وی اظهارداشت: مدیرانی که در حال خدمت به مردم هستند، افرادی با انگیزه هستند و همواره خدمت رسانی هر چه بهتر را مد نظردارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: محرومیت زدائی سقف ندارد زیرا هر چه تلاش می شود که منطقه ای از محرومیت خارج شود، به نسبت نقاط برخوردار باز هم از محرومیت هایی برخوردار هستند و این مساله در سطوح استانی، ملی و بین المللی نیز قابل مشاهده است.

وی گفت: اینکه برخی افراد پیشرفت های کشور را امری عادی می دانند، درست نیست زیرا پیشرفت های کشور با وجود محرومیت های قبل از انقلاب به شکلی بوده که وضعیت کنونی آن با بسیاری از کشورهای توسعه یافته یا در حال توسعه قابل رقابت است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه باید حجم کارهای انجام شده به مردم به خوبی اطلاع رسانی شود، گفت: در کشوری که رئیس قوه مجریه با رای مستقیم مردم انتخاب می شود، هر دولتی هر زحمتی که می کشد برای نظام خدمت می کند.

وی تاکید کرد: همه باید بدون توجه به گرایش های سیاسی دست به دست هم داده و تلاش کنیم تا کارایی و پیشرفت کشور روز به روز بیشتر از گذشته محقق شود و در صحنه بین المللی و تاریخ کشور با افتخار بگوئیم کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چگونه است.

وی اظهارداشت: کشور ما همواره مورد تهدیدهای جدی و دچار کارشکنی در سطح جهان و به وسیله قدرت های بزرگ بوده است و اگر زمانی دشمنی ها در ظاهر کاهش یافته در باطن هیچگاه اینگونه نبوده و دشمنی ها کاهش نداشته است.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: تا زمانی که می خواهیم مستقل بوده و روی پای خود بایستیم و دیگران موضوعی را به ما دیکته نکنند، دشمنان دست از دشمنی ها و کارشکنی های خود بر نمی دارند

وی با تاکید بر اینکه همواره باید منافع ملی را به منافع شخصی و جناحی ترجیح دهیم، گفت: برخی ها آنگونه که شایسته است به منافع ملی توجه ندارند و امیدواریم که همه ما همواره به منافع ملی توجه داشته باشیم.

 

نظر شما