سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهدای باقدرت کرمان:

تیم فوتبال ساحلی امید کرمان راهی رقابت‌های نهایی و انتخابی تیم ملی می‌شود

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۷:۰۶
کد خبر: ۷۴۵۲۶۶
تیم فوتبال ساحلی امید کرمان راهی رقابت‌های نهایی و انتخابی تیم ملی می‌شود
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهدای باقدرت کرمان گفت: تیم فوتبال ساحلی امید کرمان راهی رقابت‌های نهایی و انتخابی تیم ملی در استان گلستان می‌شود.

ماشاا... قاسم‌زاده در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: مرحله نهایی مسابقات قهرمانی کشور فوتبال ساحلی در رده سنی امید از چهار شنبه هفته آینده مصادف با هفتم شهریور آغاز خواهد شد.

او افزود: این رقابت‌ها در دو گروه به میزبانی استان یزد و استان گلستان شروع می‌شود که تیم کرمان عازم بندر گز در استان گلستان است.

قاسم‌زاده اضافه کرد: تیم‌های پارس جنوبی جم، ملوان بندر گز و شاهین خزر رودسر با ما همگروه هستند که بازی اول ما برابر پارس جنوبی جم است.

او ادامه داد: چون توانستیم از دور قبل رقابت‌ها صعود کنیم و به این مرحبه بیاییم یک سهمیه لیگ دو ساحلی کشور در رده بزرگسالان هم کسب کردیم.

این مربی باتجربه تصریح کرد: امیدوارم در این مرحله که رقبا قوی‌تر هستند، باز هم بتوانیم بدرخشیم و نام کرمان را بلند کنیم.

قاسم‌زاده در پایان گفت: جا دارد از آقای دکتر قرایی، ریاست هیئت فوتبال استان کرمان به واسطه توجه و حمایت‌های‌شان تشکر ویژه داشته باشم و همچنین از بازیکنانم که با تمام توان بازی می‌کنند هم سپاسگزاری کنم.

گفتنی است بازیکنان تیم ساحلی شهدای باقدرت کرمان عبارتند از علی‌اکبر مهدوی، امیرحسین بلوچ، آیت صالحی، میتن حاج‌اکبری، فرید عبداللهی، عباس گنویی‌زاده، بنیامین مومنی، سعید سلطانی‌نژاد، امین محمدی، محمد جابری و محمد محمدی. هدایت این تیم را نیز ماشاا... قاسم‌زاده برعهده دارد.

 

نظر شما