فدایی:

رابطه تنگاتنگ سه قوه در استان کرمان منجر به رفع بسیاری از مشکلات شده است

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۲۰:۲۵
کد خبر: ۷۴۶۵۱۰
رابطه تنگاتنگ سه قوه در استان کرمان منجر به رفع بسیاری از مشکلات شده است
سرپرست استانداری کرمان خواستار ادامه همکاری بیش از پیش سیستم قضایی شد و گفت: رابطه تنگاتنگ سه قوه در استان کرمان منجر به رفع بسیاری از مسائل و مشکلات شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در دیدار رئیس کل و معاونین دادگستری استان به مناسبت هفته دولت، ضمن قدردانی از همکاری سیستم قضایی استان با مجموعه دولت در استان، خواستار ادامه روند این مهم در جهت رفع مشکلات و همچنین خدمت بیشتر به مردم شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت در استان کرمان پروژه های زیادی قابل افتتاح و بهره برداری می باشد، یادآورشد: علیرغم اینکه در برخی بخش ها کارهای مانده زیاد است اما در هفته دولت پروژه های خوبی در استان با همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی در استان اجرا شده است.

سرپرست استانداری کرمان با اشاره به سفر یکروزه خود به شهرستان راور و افتتاح شبکه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 36 و نیم میلیارد تومان، تصریح کرد: خط قرمز دولت در استان کرمان شرع و قانون است و معتقدیم با رعایت این امر بسیاری از مسائل و مشکلات مرتفع خواهند شد.

فدائی به پهناور بودن استان کرمان اشاره و تصریح کرد: پهناور بودن استان کرمان هزینه ها را در بخش های مختلف افزایش می دهد، به عنوان مثال برای تامین هزینه تکمیل گازرسانی به استان کرمان به اعتباری بالغ بر هزار و 500 میلیارد تومان نیاز داریم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز