افتتاح همزمان ۳۹ پروژه برق رسانی و ۲۵۳۱ طرح آبیاری پرفشار و کم فشار در شهرستان سیرجان

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۱:۱۸:۳۱
کد خبر: ۷۴۶۵۱۲
افتتاح همزمان ۳۹ پروژه برق رسانی و ۲۵۳۱ طرح آبیاری پرفشار و کم فشار در شهرستان سیرجان
در چهارمین روز گرامیداشت هفته دولت و طی مراسمی با حضور معاون امور عمرانی استانداری، نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمع زیادی از مسئولین استانی و مردم؛ 39 پروژه برق رسانی و 1808 هکتار آبیاری تحت فشار و 723 هکتار آبیاری کم فشار در شهرستان سیرجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ با افتتاح این پروژه ها که با صرف هزینه 40 میلیارد ریالی به سرانجام رسیده است؛ 2353 خانوار شهری و روستایی از نعمت روشنایی برخوردار شدند.

نماینده مردم سیرجان در آئین افتتاح این پروژه ها افزود: اولین بار در دولت تدبیر و امید توانستیم بدون کم و کاست، مسکن مهر را تحویل متقاضیان در شهرستان سیرجان بدهیم.

شهباز حسن پور با انتقاد از سیاه نمایی اقدامات دولت توسط برخی از مسئولین و منتقدان، اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و همگان وظیفه دارند خدمات مختلف دولت را به مردم معرفی کنند و این امر بذر اعتماد در بین مردم نسبت به دولت و نظام را تقویت خواهد کرد.

مدیر عامل توزیع برق جنوب استان کرمان، با اشاره به افتتاح 93 میلیارد تومان پروژه های برق در استان کرمان بمناسبت گرامیداشت هفته دولت، گفت: توانستیم تمامی ساختمان های مسکن مهر به تعداد بیش از 6 هزار واحد را در سطح استان برق رسانی کنیم و از این منظر در کشور حائز رتبه های برتر هستیم.

بنا به گفته مهدوی فر، در دولت تدبیر و امید بیش از 106 هزار مشترک جدید در استان صاحب نعمت روشنایی شدند ولی همچنان بزرگترین مشکل ما اسراف بیش از حد است که 2 درصد انرژی جهان را مصرف می کنیم.

افتتاح 1808 هکتار آبیاری تحت فشار و 723 هکتار آبیاری کم فشار در روستای قطبیه با افتتاح این پروژه ها به میزان زیادی در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز