به مناسبت هفته دولت انجام شد:

افتتاح چهار مدرسه در شهرستان منوجان

۱۳۹۷/۰۶/۰۸ - ۰۸:۳۰:۵۶
کد خبر: ۷۴۷۴۱۱
افتتاح چهار مدرسه در شهرستان منوجان
با حضور نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسولان محلی چهار مدرسه 6و 4 و 3 کلاسه در شهرستان منوجان افتتاح شد.
 
 
 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابراهیم چتروز در حاشیه این افتتاحیه ها گفت: مدرسه 3 کلاسه شهید زارعی چاریان شهرستان منوجان با اعتبار بالغ بر 2میلیارد و400 میلیون ریال از منابع سازمان نوسازی و بنیاد مستضعفان و با زیر بنای 150 متر مربع افتتاح شد.

وی افزود: مدرسه 4کلاسه شهید مطهری ایزدآباد شهرستان منوجان نیز با اعتبار3میلیارد ریال از منابع سازمان نوسازی و بنیاد مستضعفان و با زیر بنای 215 متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

چتروز همچنین از افتتاح یک مدرسه 3 کلاسه در روستای نورآباد گشمیران توسط شرکت گهر زمین خبر داد و افزود: مدرسه 6کلاسه شریعتی قدیرپور شهرستان منوجان با اعتبار 8میلیارد و900 میلیون ریال از منابع سازمان نوسازی و بنیاد مستضعفان و با زیر بنای 640 متر مربع آماده پذیرش دانش آموزان در اول مهر می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان در پایان ضمن اعلام افتتاح مدرسه 3 کلاسه خیرساز شهید حیدری فر پاگدار در هفته ی دولت، از افتتاح یک مدرسه 6 کلاسه با اعتبار 9 میلیارد ریال در روستای چاه آموزی که در سفر مدیر کل سابق آموزش و پرورش به منوجان در سال گذشته کلنگ زنی شده بود همزمان با این افتتاحیه ها خبر داد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز