فدایی:

وحدت راهکار اصلی برای حل مشکلات مردم است

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۸:۱۴:۰۴
کد خبر: ۷۴۸۲۹۰
وحدت راهکار اصلی برای حل مشکلات مردم است
سرپرست استانداری کرمان وحدت، تعامل و همکاری صمیمانه را راهکار اصلی برای حل مشکلات مردم دانست و گفت: دولت به تنهایی و بدون حمایت های روحانیت و مردم نمی تواند مشکلات موجود را رفع کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در سمینار ائمه جمعه استان کرمان در راین افزود: رفع مشکلات اشتغال، تولید و تنظیم بازار از اهداف اصلی دولت در کشور و استان کرمان است.

وی با قدردانی از همراهی ها و هدایت های ائمه جمعه استان کرمان، عنوان کرد: در بازه زمانی سال‌های 92 تا 96 در استان کرمان، برق رسانی به 420 روستا، گازرسانی به 426 روستا، گازرسانی به13 شهر، تهیه و اجرای طرح هادی 654 روستا، احداث 430 کیلومتر بزرگراه، احداث 22 کیلومتر آزاد راه و توسعه حوزه های درمانی و ورزشی انجام شده است.

وی مدیریت خشکسالی ها و تأمین آب استان را نیز از اولویت‌های استان کرمان برشمرد و ادامه داد: توازن منطقه ای مهم است اما توسعه هماهنگ و یکسان علیرغم همه تلاش های انجام شده در استان کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور، اتفاق نیفتاده و هنوز تا وضع ایده آل و رسیدن به توسعه متوازن فاصله داریم.

فدائی بیان کرد : رفع فقر و محرومیت زدایی جزو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اولویت های دولت و موضوع دینی و شرعی  است که باید دید برای رسیدن به وضعیت مطلوب چه باید کرد. از بیکاری نیز به عنوان زمینه ساز سایر آسیب‌ها و مشکلات یاد کرد و گفت: نرخ بیکاری در استان کرمان 11 و نیم درصد و متوسط کشوری12 و یک دهم درصد است و از این نظر وضعیت استان کرمان بهتر است.

وی یادآور شد:در حال حاضر  117 هزار نفر جویای کار در استان کرمان وجود دارد که برای ایجاد شغل باید از اشتغال در دستگاه های دولتی چشم پوشی کنیم زیرا دولت به دنبال کوچک سازی است و استفاده از  سامانه‌ ها و سیستم های الکترونیک نیاز به نیروی انسانی در ادارات را کاهش داده است.و عنوان کرد: برای توسعه اشتغال باید به کارآفرینی و توسعه سرمایه گذاری توجه کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز