کتب درسی دانش‌آموزان تا بیستم شهریور در اختیار شهرستان ها و مناطق قرار می گیرد

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۶:۳۶
کد خبر: ۷۴۸۷۱۵
کتب درسی دانش‌آموزان تا بیستم شهریور در اختیار شهرستان ها و مناطق قرار می گیرد
رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از در اختیار گذاشتن کتب درسی دانش‌آموزان سراسر استان تا بیستم شهریور ماه ۹۷ به شهرستان ها و مناطق استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ داود مغفوری با اعلام این خبر، افزود: کتب درسی دانش آموزان تمامی دوره های تحصیلی تا بیستم شهریورماه در اختیار شهرستان‌ها و مناطق قرار می گیرد.

وی با اشاره به توزیع کتب درسی از سوی مناطق به مدارس، گفت: کتب درسی تمامی دوره های تحصیلی به جز فنی و حرفه‌ای و کاردانش از ۱۲ شهریور ماه تا ۳۱ شهریورماه در اختیار مدارس از سوی شهرستان‌ها و مناطق قرار می گیرد.

مغفوری به توزیع کتب درسی دوره متوسطه دوم شاخه فنی و حرفه ای و کار و دانش اشاره کرد و افزود: کتب درسی این دوره نیز از ۲۰ شهریورماه ۹۷لغایت ۳۱ شهریور ماه ۹۷ از سوی شهرستان‌ها و مناطق به مدارس تحویل داده خواهد شد.

رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: توزیع کتب درسی تمامی دوره های تحصیلی از طرف مدرسه به دانش آموزان همزمان با اولین روز شروع سال تحصیلی 98_97 از سوی مدارس آغاز می شود.

داود مغفوری اظهار داشت: دانش آموزان دوره ابتدایی که به صورت جهشی به پایه بالاتر می‌روند و یا فقط به تعدادی از کتاب‌های درسی نیاز دارند می‌توانند از تاریخ ۱۸ شهریور ماه ۹۷ سفارش کتاب های درسی را از منوی سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی و بسته آموزشی در سامانه ثبت نمایند تا از طریق شرکت پست به آنها تحویل داده شود.

وی در ادامه تاکید کرد: مسئولان توزیع استان و منطقه می باید تا قبل از تاریخ ۱۲ شهریور ماه ۹۷ از توزیع کتاب های درسی بین مدارس اکیداً خودداری نمایند و پس از آن طبق حواله اخذ شده از سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی توزیع نمایند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز