شهرستان بم رتبه دوم تصادفات را در استان دارد

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۳:۴۴
کد خبر: ۷۵۱۵۱۴
شهرستان بم رتبه دوم تصادفات را در استان دارد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت : استان کرمان رتبه دوم تصادفات را در کشور دارد و متاسفانه شهرستان بم رتبه دوم تصادفات را در استان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد ضیاالدینی در در آئین تودیع و معارفه فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بم  اظهار داشت : مصوباتی که در جلسات شورای ترافیک به تصویب مصوب میرسد، متأسفانه یا اجرا نمی شود و یا اینکه اجرای آنها خیلی با تاخیر است و این امر باعث کندی حل مشکلات ترافیکی می شود.

وی گفت : شورای ترافیک اعضای متخصص در خصوص مسائل ترافیکی ندارد  و باید ازکارشناسان خبره استفاده کنیم تا بتوانیم آمار تصادفات را به حداقل برسانیم.

وی در ادامه  افزود : با وجود اینکه راه های مواصلاتی اصلی شهرستان بم دو بانده هستند،  چرا ما باید شاهد چنین تصادفاتی باشیم و در سطح استان رتبه دوم را داشته باشیم؟

 این مقام قضایی خاطر نشان کرد: طبق آماری که فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بم اعلام کردند متاسفانه در طول ۱۰ روز سه واژگونی خودروهای حمل بنزین و گازوئیل را داشتیم  و باید علت بررسی شود.

 وی  با اشاره به اینکه با فرهنگ سازی می توانیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم ، افزود : مردم بم مردم فهیم و خوبی هستند و پیشگیری و با فرهنگ سازی انجام می شود و میدانم  مردم هم همکاری خوبی با پلیس خواهند داشت.

گفتنی است در این جلسه سرهنگ سلیمی تودیع و سرهنگ ضیاالدینی به عنوان فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان  بم معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز