کلنگ مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد علی پوربرخورداری در زرند به زمین زده شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۱:۲۲
کد خبر: ۷۵۱۵۴۵
کلنگ مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد علی پوربرخورداری در زرند به زمین زده شد
با حضور مسئولان محلی و استانی و در راستای اجرای مطلوب پروژه مهرکلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه خیر ساز، با همت خانواده زنده یاد علی پوربرخورداری و با مشارکت اداره کل نوسازی استان کرمان در شهرک فرهنگیان شهرستان زرند به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه مراسم کلنگ زنی ضمن تقدیر از خیران مدرسه ساز در این شهرستان گفت: مدرسه سازی، روشن کردن چراغ روشنایی در دل دانش آموزان است.

حسین میرزایی با بیان اینکه  کار خیران مدرسه ساز،ساختن آینده فرزندان این مرز و بوم است، گفت: ساخت مدرسه ۶ کلاسه در این شهرک یک یادگار ماندگار برای انتشار علم و علم آموزی است.

وی با اشاره به نهضت مدرسه سازی در جامعه گفت: اگر خیران مدرسه ساز در امر مدرسه سازی مشارکت نمی‌کردند امروز آموزش و پرورش در انجام رسالت خطیر خود با مشکل مواجه می شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز در ادامه گفت: خیران پول خود را در مسیری ارزشمند که همان ساختن آینده فرزندان این مرز و بوم هست هزینه می کنند و دانش آموزانی که در این فضا درس می‌خواند آثار و فواید معنوی این علم آموزی به آن خیر میرسد.

 حسین کاظمی در ادامه افزود: این مدرسه شش کلاسه  به همت خانواده زنده یاد علی پوربرخورداری با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان  وبا زیر بناء 400 مترمربع  ساخته خواهد شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز