ابوذر حلوایی‌پور، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر:

فعالیت‌های فرهنگی و هنری را رونق بیشتری خواهیم بخشید

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۳:۳۳
کد خبر: ۷۵۱۷۵۷
فعالیت‌های فرهنگی و هنری را رونق بیشتری خواهیم بخشید
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل گهر گفت: از 4 سال پیش روابط عمومی تبدیل به مدیریت شده‌ و شروع به کار کرده‌ایم و تاکنون هرجا که توانستیم کارهای قابل توجهی انجام دادیم و در تلاش هستیم فعالیت‌های فرهنگی و هنری را رونق بیشتری ببخشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ابوذر حلوایی‌پور در جمع عکاسان سیرجانی اظهار داشت: ما قبول داریم که در زمینه فرهنگی و هنری کم کار کرده‌ایم اما بخشی از کارکرد‌ها به مطالبات هنرمندان برمی‌گردد. وی گفت: انجمن خوشنویسی سیرجان بیش‌ترین مطالبه را از ما داشته و ما تاکنون تمام خوشنویسان مطرح کشور را به مجتمع گل‌گهر آورده‌ایم.

وی عکاسان سیرجانی را به مطالبه‌گری دعوت و عنوان کرد: اگر خواسته‌های شما منطقی و قابل بررسی باشد قطعا ما به آن‌ها جامه عمل می‌پوشانیم. حلوایی‌پور ادامه داد: برای بحث آموزش من اعلام می‌کنم هر کلاس آموزشی با هر استادی که مجموعه عکاسان سیرجان بخواهند و از طریق خانه عکاسان اعلام کند ما کارهای آن را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به یکی از عکاسان در مورد نقش بیشتر مس در مناسبات هنری استان، گفت: ساختار روابط‌عمومی مس با مجتمع گل‌گهر متفاوت است. آن‌ها چندین سال است که به صورت مستقل و با تعداد قابل توجهی نیروی انسانی به عنوان یک اداره مجزا عمل می‌کنند اما ما تا چهار سال پیش فقط یک واحد بودیم و تازه از 4 سال پیش تبدیل به مدیریت شده‌ایم و شروع به کار کرده‌ایم و تاکنون هرجا که توانستیم کارهای قابل توجهی انجام دادیم و در تلاش هستیم فعالیت‌های فرهنگی و هنری را رونق بیشتری ببخشیم.

حلوایی‌پور افزود: از مدتی پیش شورای فرهنگی اجتماعی منطقه گل‌گهر در زمینه فعالیت‌های فرهنگی هنری در سیرجان ماموریت‌هایی را به روابط عمومی محول کرده که بزودی شاهد نتایج آن در زمینه تولیدات فرهنگی و هنری خواهیم بود. وی در مورد عکاسی عکاسان از مجتمع گل‌گهر هم گفت: از چهار سال پیش تاکنون ما با یک نفر عکاس غیربومی قرارداد نبسته‌ایم و چند‌وقت قبل نیز آگهی در نشریات دادیم و از عکاسان سیرجانی خواستیم برای عکاسی در گل‌گهر با ارائه قیمت در مناقصه شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل گل‌گهر همچنین از عکاسان سیرجانی خواست در کتاب عکس «سیرجان من» که به معرفی و تکریم هویت همه‌جانبه سیرجان می‌پردازد، مشارکت جدی داشته باشند.

گفتنی است 52 عکس‌ از آثار عکاسان سیرجانی در قالب نمایشگاه، در ساختمان 45 مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر در معرض دید کارکنان گل‌گهر قرار گرفته است. این نمایشگاه با حضور مهندس شهسواری معاونت فنی و مهندسی، مهندس ابوذر حلوایی مدیر روابط عمومی، جمعی دیگر از مدیران و‌مشاوران شرکت و همچنین برخی از عکاسانی که آثارشان در نمایشگاه قرار داشت، افتتاح شد.

U1111ntitled

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز