اجرای طرح آموزش عملی نماز با حضور بیش از یک هزار و ۴۰۰ آموزش دهنده سوادآموزی استان کرمان

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۵:۴۲
کد خبر: ۷۵۲۱۹۵
اجرای طرح آموزش عملی نماز با حضور بیش از یک هزار و ۴۰۰ آموزش دهنده سوادآموزی استان کرمان
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای طرح آموزش عملی نماز با عنوان “نماز کلید بهشت” با حضور بیش از یک هزار و ۴۰۰ آموزش‌دهنده سوادآموزی استان کرمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد ضیاء الدینی دشتخاکی در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در سالن شهید مهدوی ناحیه ۲ کرمان، گفت: به منظور گسترش و ترویج معارف نماز و فرهنگ درست خوانی نماز طرح آموزش عملی نماز با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز استان در شهرستان کرمان، سیرجان، جیرفت، کهنوج، فاریاب، بم، رودبار، قلعه‌گنج، منوجان و عنبرآباد به طور همزمان اجرا شد.

وی گفت: این دوره دو روزه در راستای توانمندسازی آموزش دهندگان برای آشناسازی بیشتر با روشهای جذب مخاطبین و آموزش عملی نماز توسط اساتید متخصص برگزار شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اهداف این طرح، گفت: طرح آموزش عملی نماز به ترویج معارف نماز و فرهنگ درست خوانی نماز در بین آموزش دهندگان و سواد آموزان، تقویت میزان آشنایی مخاطبان با احکام نماز و تصحیح قرائت نماز سوادآموزان می‌پردازند.

ضیاء الدینی تصریح کرد: مشارکت و حضور همکاران در این طرح یک موضوع اتفاقی نیست بلکه توفیقی است که از سوی خداوند نصیب آنان شده است.

وی با بیان اینکه اهمیت مبارزه با بی سوادی بر کسی پوشیده نیست و کم و بیش تمام کشورهای جهان و بخصوص جوامع در حال توسعه به اهمیت این امر پی برده‌اند، افزود: تلاش گسترده و همگانی مردم و مسئولان دلسوز، به ویژه دست اندرکاران این نهاد بزرگ پدید آمدن ایران باسواد و باذفرهنگ را فراهم می سازد.

برپایه این گزارش گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای معاونان در محل سالن شهید مهدوی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز