موافقت با بیش از ۵۰ درصد از متقاضیان نقل و انتقالات در استان کرمان

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۱:۰۵:۰۲
کد خبر: ۷۵۲۱۹۶
موافقت با بیش از ۵۰ درصد از متقاضیان نقل و انتقالات در استان کرمان
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: برای سال تحصیلی ۹۸_۹۷ با بیش از ۵۰ درصد از متقاضیان نقل و انتقالات در استان کرمان موافقت شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیدرضا دعاگویی در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان در سالن شهید مهدوی ناحیه ۲ کرمان، گفت: در ساماندهی نیروی انسانی مدرسه محوری باید مورد توجه همه مدیران شهرستان ها و مناطق قرار گیرد.

وی آموزش معلمان را بسیار ضروری دانست و افزود: توجه به کیفیت نیروی انسانی در کلاس درس یکی از اولویت های ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش است.

دعاگویی با اشاره به افراد شرکت کننده در سامانه نقل و انتقالات استان، گفت: از مجموع بالغ بر ۳۱۰۰ متقاضی شرکت در نقل و انتقالات با بیش از ۵۰ درصد از آنان در سال تحصیلی ۹۸_۹۷ موافقت شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مدرسه اصلی ترین سازمان در آموزش و پرورش است، گفت: در توزیع امکانات و مصارف نیروی انسانی باید خط مقدم ما مدرسه باشد.

وی اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید ۲۷۰ سرباز معلم که از دهم شهریور ماه ۹۷ در حال آموزش هستند وارد آموزش و پرورش استان کرمان می شوند.

حمیدرضا دعاگویی به بالا بودن اهمیت ساماندهی صحیح نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: برای شروع سال تحصیلی جدید باید ساماندهی نیروی انسانی با اولویت تکمیل کلاس درس صورت گیرد.

وی به آموزش و توانمندسازی معلمان در قالب دوره های ضمن خدمت اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست ها و اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدرسه محوری است که این اصل در برگزاری دوره‌های آموزشی در اولویت قرار گرفته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان بزرگترین چالش آموزش و پرورش استان را خروج نیروی انسانی در چند سال آینده عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی یکی از راهبردهای اصلی برای ساماندهی نیروی انسانی استان است تا منابع انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش استان تامین شود.

برپایه این گزارش گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای معاونان در محل سالن شهید مهدوی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان برگزار شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز