معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان:

دکتر امیری‌خراسانی ورزش همگانی را در استان کرمان به خوبی توسعه داده است

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۷:۱۸:۵۶
کد خبر: ۷۵۲۶۴۳
دکتر امیری‌خراسانی ورزش همگانی را در استان کرمان به خوبی توسعه داده است
معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان را مدیری جوان و فرهیخته می‌دانم، این مدیر توانمند توانسته تمام دستگاه ها را مجاب کند و ارتباطات خوبی نیز با آن‌ها برقرار کرده که این یک حسن و یک امتیاز برای ورزش استان کرمان است. این مدیر جوان، با درایت و مدیریت ورزش همگانی را در استان و در بین اقشار مختلف توسعه دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی اکبر سلیمانی، در آیین تجلیل از مقام آوران مسابقات کشوری کارکنان دولت استان کرمان در سال ۹۶ که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، ضمن تقدیر از مردم استان کرمان، به ویژه مدیران، مسئولان و تمام دستگاه های استان کرمان که در جهت توسعه ورزش نقش مهمی داشته اند، ورزش همگانی را ورزشی نوپا عنوان کرد و گفت: تمام مسئولانی که می آیند این ورزش را بنا به ذهن خود تعریف می کنند، بنابراین تاکنون تعریف خاص و یکپارچه ای از آن نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد: همه دست به دست هم دهیم و این ورزش را به مرحله ای برسانیم تا همه ی اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند.

سلیمانی افزود: برای این کار تلاش شده با همه ی فدراسیون ها و هیئت های مربوطه تفاهم نامه هایی امضا شود تا به صورت فرهنگی، ورزش همگانی در سطح جامعه پیاده شود و تمام مردم و اقشار مختلف جامعه از این ورزش نوپا بهره برند.

وی، امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان را مدیری جوان و فرهیخته دانست و تصریح کرد: این مدیر توانمند توانسته تمام دستگاه ها را مجاب کند و ارتباطات خوبی نیز با آنها برقرار کرده که این یک حسن و یک امتیاز برای ورزش استان کرمان است.

سلیمانی ابراز امیدواری کرد: این مدیر جوان، با درایت، مدیریت و نیروهای همدست، همدل و همسویی که در کنارش هستند، بتوانند این ورزش را در استان و در بین اقشار مختلف توسعه دهند.

وی با تقدیر ویژه از امیری خراسانی و کادر برگزاری رقابت های استانی کارکنان دولت یادآور شد: استان کرمان توانسته است، دستگاه های خوبی را در بخش رقابت های کشوری کارکنان دولت اعزام کند که امیدواریم امسال نیز بتوانند در سطح ملی خوب ظاهر شوند.

معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه دستگاهها باید اماکن ورزشی شان را در اختیار مردم بگذارند، از استاندار کرمان خواست: از آنجایی که این اماکن از بیت المال است، کاری کنند تا همه ی ملت بتوانند از آنها استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز