مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خبر داد:

تشکیل کارگروه مشترک میراث فرهنگی و تعزیرات برای رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۱:۲۸
کد خبر: ۷۵۳۱۸۵
تشکیل کارگروه مشترک میراث فرهنگی و تعزیرات برای رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از تشکیل کارگروه مشترک میراث فرهنگی و تعزیرات برای رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ غلامرضا فرخی در جلسه مشترک مدیران ادارات کل میراث فرهنگی و تعزیرات حکومتی استان کرمان با فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری، اظهار کرد: در حال حاضر صنعت گردشگری استان کرمان بیش از گذشته نیازمند حمایت است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون نرخ اماکن اقامتی استان کرمان افزایش نداشته است، تصریح کرد: این در شرایطی است که هزینه های جاری و حقوق و دستمزدها در سالجاری با افزایش روبرو بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به شناور بودن قیمت بلیط هواپیما، تاکید کرد: این مسئله سبب شده تا درهر لحظه قیمت بلیط های صادره متفاوت باشد و در برخی مواقع منجر به اعتراض و یا شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی به نهادهای نظارتی از قبیل تعزیرات حکومتی گردد.

فرخی با بیان اینکه برخی شکایات از تاسیسات گردشگری به سبب عدم ناآشنایی با شرایط و ضوابط موجود صورت می گیرد، اظهار کرد: بدون شک حضور کارشناسان میراث فرهنگی در جلسات رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری می تواند بسیار مثمرثمر باشد.

وی بااشاره به اینکه دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمان در برگزاری تورهای داخلی و خارجی بسیار فعال هستند، افزود: مطمئنا سلایق همه مسافران با هم یکی نیست و در برخی موارد می تواند منجر به طرح شکایت از این دفاتر شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با تاکید بر اینکه میزان شکایات از تاسیسات گردشگری استان کرمان بسیار پایین است، بیان کرد: این اداره کل سعی دارد با افزایش نظارت ها میزان شکایات دریافتی را به کمترین میزان ممکن برساند.

فرخی خواهان برگزاری نشست های مشترک ماهانه میان کارشناسان ادارات کل میراث فرهنگی و تعزیرات حکومتی استان کرمان شد و خاطرنشان کرد: برپایی این قبیل نشست ها می تواند بسیار مفید و اثربخش باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز