بیش از ۷۰۰۰ مترمربع به فضای سبز شهر کرمان اضاف شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۸:۴۱
کد خبر: ۷۵۳۲۰۵
بیش از ۷۰۰۰ مترمربع به فضای سبز شهر کرمان اضاف شد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان گفت: در پنج‌ماهه‌ی اول سال‌جاری 7166 مترمربع به فضای سبز شهر کرمان افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ایمان سیف‌الهی در این خصوص اظهار داشت: در پنج‌ماهه‌ ابتدای امسال هم‌چنین بیش از 21 هزار نهال گیاه چندساله (رزماری، لاوان، رز، ابری نقره‌ای و غیره) در فضاهای سبز شهر کاشته شده است.

وی هم‌چنین از کاشت بیش از 800 هزار نهال گل‌های فصلی در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: در مدت یادشده هم‌چنین بیش از 28 هزار مترمربع گیاه پوششی جایگزین چمن‌کاری‌های شهر شده است.

سیف‌الهی از کاشت بیش از 7300 اصله درخت از انواع زبان گنجشک، توت و زیتون تلخ و بیش 8500 اصله درختچه از انواع ابریشم مصری، ژونی پروس و یوکا در شهر خبر داد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان، حفر 23 هزار گوده جهت کاشت درخت و درختچه، بیش از 166 هزار متر لایروبی، بیش از 6000 مترمکعب جمع‌آوری خاک و نخاله، بیش از 75 هزار مترمربع تسطیح و آماده‌سازی زمین، بیش از 4000 مترمکعب خاک‌ریزی و بیش از 352 هزار مترمربع پاک‌سازی و حذف علف‌های هرز را از دیگر اقدامات این سازمان در مدت‌زمان یاد شده بیان کرد و گفت: هم‌چنین بیش از 9 هزار اصله درخت هرس شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز