وزیر کشور:

سرپرست فعلی استانداری کرمان کارها را به خوبی پیش می‌برد/ در مدار جابجایی‌های ناشی از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، استاندار کرمان هم تعیین خواهد شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۰:۰۶
کد خبر: ۷۵۴۴۲۱
سرپرست فعلی استانداری کرمان کارها را به خوبی پیش می‌برد/ در مدار جابجایی‌های ناشی از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، استاندار کرمان هم تعیین خواهد شد
وزیر کشور گفت: استان کرمان هم اکنون سرپرست دارد و طبق قانون می‌تواند 3 الی 4 ماه کارها را انجام دهد، سرپرست فعلی استانداری نیز از معاونان این استانداری بوده و کارها را به خوبی پیش می‌برد و هیچ خللی در کارها نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عبدالرضا رحمانی در حاشیه همایش استانداران سراسر کشور درباره زمان انتخاب استاندار کرمان اظهار داشت: منتظر ابلاغ قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان بودیم، اکنون تعدادی از استانداران باید جابه‌جا شوند که در این جابجایی جایگزینی استانداران بسیار مهم است.

وزیر کشور همچنین خاطرنشان کرد: در مدار این جابجایی‌ها، استاندار کرمان هم تعیین خواهد شد.

وی درباره موضوعات مطرح شده در جلسه استانداران، با بیان اینکه در این جلسه سه موضوع مهم مورد بررسی قرار گرفت، گفت: وضعیت اشتغال و تاکیدی که رئیس جمهوری به این موضوع داشت، با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور افزود: همچنین گزارشی از استانداران سراسر کشور در این باره گرفته شد و سرپرست وزارت کار نیز توضیحات و برنامه خود را در این خصوص ارائه کرد.

رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس ادامه داد: با آغاز سال تحصیلی در اول مهرماه باید هماهنگی و آمادگی در کل کشور انجام گیرد تا بتوانیم با آمادگی کامل مدارس را بازگشایی کنیم و پذیرای دانش آموزان باشیم که در این زمینه نیز وزیر آموزش و پرورش در این جلسه حضور پیدا کرد و توضیحات و برنامه‌های خود را با استانداران در میان گذاشت.

وزیر کشور سومین موضوع مورد بررسی در همایش استانداران سراسر کشور را مسایل اقتصادی عنوان کرد و گفت: نحوه تامین اقلام مورد نیاز مردم، نحوه تامین کالاهای اساسی و بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و نحوه تامین مواد اولیه این واحدها و مشکلات پیش روی آنها از دیگر مسائلی بود که در جلسه استانداران سراسر کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت که وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه سخنان استانداران را شنید و راهنمایی های لازم را ارائه کرد.

رحمانی فضلی یادآور شد: این جلسات که نتیجه اش در اقصی نقاط کشور خواهد بود با مدیریت استانداران محقق شود تا منجر به بهبود معیشت، تولید، کیفیت خدمات و افزایش هماهنگی با وزارتخانه‌ها شود و بتوانیم به نحو احسن برنامه‌های موجود را در استان ها به نتیجه برسانیم.

 

نظر شما