مراسم نمادین نواختن زنگ شکوفه ها در دبستان معرفت ناحیه ۲ کرمان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۷:۱۱
کد خبر: ۷۵۵۵۲۰
مراسم نمادین نواختن زنگ شکوفه ها در دبستان معرفت ناحیه ۲ کرمان برگزار شد
طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی مراسم نمادین نواختن زنگ شکوفه ها در دبستان دخترانه دوره اول معرفت ناحیه ۲ کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان محلی، مراسم نمادین نواختن زنگ شکوفه ها در دبستان دخترانه دوره اول معرفت ناحیه ۲ کرمان برگزار شد.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و شهادت امام سجاد علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: دانش آموزان کلاس اولی امیدان آینده این کشور هستند و این شور و نشاط در سراسر استان امروز به یاد ماندنی است.

وی افزود: باید راه و روش و سیره شهدای کربلا و دفاع مقدس در زندگی هر دانش‌آموز نمایان شود و راه آنان در عمل ادامه پیدا کند.

اسکندری نسب تقارن بازگشایی مدارس با تاسوعا و عاشورای حسینی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه کشور نقش اصلی و اساسی را برای ترویج فرهنگ عاشورایی در بین مردم جامعه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه این دستگاه بدون یاری و همکاری مردم و دستگاه‌های دیگر موفق نخواهد شد، تصریح کرد: خانواده و مدرسه دو رکن اصلی و اساسی هستند که باید برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت روزبه‌روز به هم نزدیک تر شوند.

وی گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از ۶۳ هزار کلاس اولی امر تعلیم و تربیت را در آموزش و پرورش استان پهناور کرمان آغاز می‌کنند.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه هرچه پرچم افتخاری در کشور بلند شود فرهنگیان و معلمان نقش اساسی و اصلی را در آن دارند، افزود: فرهنگیان به وجود خود می‌بالند که امروز امر تعلیم و تربیت ۶۳ هزار دانش آموز کلاس اولی‌ها برعهده دارند که فردای ایران اسلامی برای آنان است.

برپایه این گزارش مراسم نمادین نواختن زنگ شکوفه ها با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استان و اعضای شورای معاونان و روسای ادارات داخلی اداره کل و نواحی یک و دوی کرمان در محل دبستان دخترانه دوره اول معرفت ناحیه ۲ کرمان برگزار شد

 

نظر شما