در پیام رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به مناسبت آغاز سال تحصیلی عنوان شد:

شروع سال تحصیلی نویددهنده فصلی نو در بالندگی و شکوفایی علمی است

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۵۵۵۷۵
شروع سال تحصیلی نویددهنده فصلی نو در بالندگی و شکوفایی علمی است
دکتر سید محمد جواد آروین رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸- ۹۷ پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن این پیام بدین شرح است:

بهار دانش، همواره تعالی بخش، عزت آفرین، همراه با پویایی، بالندگی و شکوفایی است. بهار دانش دیگر بار از راه رسیده و دانشگاه ها از حضور فرهیخته اساتید و دانشجویان سرشار شده است.

تقارن آغاز سال تحصیلی با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفته گرامیداشت دفاع مقدس، وظیفه سنگین تری بر دوش دانشگاهیان قرار داده است تا با حرکت و تلاشی مضاعف در راستای آموختن و اعتلای افراد و جامعه کوشش بیشتری بنمایند.

اقتدار و افتخار غرور آمیز ایران اسلامی و اعتلای جایگاه میهن عزیزمان مرهون تلاش اصحاب علم و دانش است که در راستای فتح قله‌های رفیع علم، فناوری و توسعه فرهنگی و اجتماعی این مرز و بوم گام برداشته و دانشگاه به عنوان نهاد رفیع فرهنگی، آموزشی و کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه، نقش بی بدیلی در کشور دارد.

امید است همانگونه که در سالهای قبل تلاش و کوشش دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان و مدیران موجب کسب موفقیت ­های ارزشمندی برای مجموعه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و پارک علم و فناوری استان کرمان گردید در سایه منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی، دانشگاه نیز بتواند نقش مؤثر خود را در حوزه­ های گوناگون ایفا نموده و ضمن گره­ گشایی از مشکلات صنایع و سایر بخش­ های جامعه این رشد و بالندگی را با شتاب بیشتری ادامه دهد.شروع سال تحصیلی نویددهنده فصلی نو در بالندگی و شکوفایی علمی است و تمامی پیشرفت ‌ها، مانند کسب عنوان بهره ورترین دانشگاه صنعتی ایران، رتبه اول سرانه انتشار مقالات دانشگاه در بین دانشگاه های کشور و قرار گرفتن در جمع دانشگاه های برتر صنعتی کشور، مدیون

همت عالی تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته است؛ خانواده‌ای که با همدلی و همگرایی و احترام به خرد جمعی و هم‌افزایی اندیشه‌ها تاکنون به‌خوبی توانسته است بستر مناسب برای پرورش بذر امید و نشاط را در دل جوانان این مرز و بوم ایجاد کند.

با تبریک مجدد آغاز سال تحصیلی به خصوص به دانشجویان نوورود از همراهی و تلاش های تک تک اعضای خانواده دانشگاه در برنامه های مختلف دانشگاه و از جمله آماده سازی ساختمان جدید دانشگاه تقدیر و تشکر می کنم و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، همراه با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

سید محمد جواد آروین

رئیس دانشگاه

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز