فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش:

دفاع مقدس خون بهای بیمه جمهوری اسلامی ایران بود

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶:۵۷
کد خبر: ۷۵۵۵۸۸
دفاع مقدس خون بهای بیمه جمهوری اسلامی ایران بود
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش با تاکید بر اینکه دفاع مقدس خون بهای بیمه جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: امروز درس های دفاع مقدس را برای عبور از موانع پیش رو می توان در تمامی زمینه ها به کار بست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امیر "نادر علیدوست" آئین رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمان اظهار داشت: استکبارستیزی، بیداری اسلامی، اخلاق محوری، معنویت محوری و دشمن ستیزی از برکات دفاع مقدس بوده است که به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که جمهوری اسلامی ایران را با هشت سال دفاع مقدس بیمه کرده ایم، اظهارداشت: با وجود روحیه معنوی رزمندگان و ایمان و اعتقاد مردم و رزمندگان، جو معنوی در هشت سال دفاع مقدس در کشور متبلور شده بود .

ارشد نظامی آجا در جنوبشرق با اشاره به اینکه امنیت کنونی کشور به برکت بزرگ مردی ها و دلاورمردی های شهدا، جانبازان و آزادگان حاصل شده است، گفت: امام حسین (ع) خود و خانواده خود را برای پایداری اسلام فدا کردند و به برکت خون شهدای کربلا بود که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با درس گرفتن از آموزه های عاشورا در مقابل دشمن و ظلم ایستادند و مردانه از مملکت دفاع کردند.

امیر علیدوست با تاکید بر اینکه دفاع مقدس مربوط به همه مردم کشور است و به هیچ حزب، گروه و قشری تعلق ندارد، افزود: دفاع مقدس برگ زرین و بی نظیری از تاریخ کشور است.

وی اظهارداشت: در هشت سال دفاع مقدس، مردان و زنان این مرز و بوم سرافرازانه به میدان آمدند و ابهت دشمنان تا دندان مسلح را در حالی شکستند که شکستن این ابهت یک افسانه به نظر می رسید.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش به برخی از برکات جنگ و دفاع مقدس نیز اشاره  و تاکید کرد: اقتدار نظام و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از برکات دوران دفاع مقدس  است و در این دوره بود که انقلاب اسلامی ایران ریشه دار شد و این انقلاب به الگویی برای سایر کشورها در زمینه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی تبدیل شده است.

امیر علیدوست با بیان اینکه در دفاع مقدس ارتش، سپاه و سایر نیروها تکامل یافتند، گفت: به برکت دفاع مقدس ارتش کشور یکی از قدرتمندترین ارتش های منطقه و جهان است و این در حالی است که ارتش تحریم شد و با ابتکار و تلاش نیروهای جوان و خلاق این ارتش، هم اکنون این نیرو در صنایع نظامی در زمین، دریا،  هوا و پدافند هوایی به اقتداری دست یافته که دشمن از آن واهمه دارد.

وی تاکید کرد: به برکت دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پیشرفت های بزرگی داشته و این نیرو امروز در سراسر دنیا برای اسلام و اقتدار نظام اسلامی می جنگد و مدافعان حرم نیز از جمله این عزیزان هستند.

وی بیان کرد:  قدرت موشکی و هوا و فضای سپاه دنیا را به تعجب واداشته است و این از برکات دفاع مقدس بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز