مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان در رفسنجان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۵:۵۴
کد خبر: ۷۵۵۶۹۷
مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان در رفسنجان برگزار شد
مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان در رتبه بندی B به میزبانی شهرستان رفسنجان در دو گروه چهار و پنج تیمی برگزار شد.

رئیس هیئت بسکتبال رفسنجان در این خصوص به برنا گفت: در گروه "الف" تیم‌های البرز، کردستان، مرکزی، خراسان جنوبی و کرمان حضور داشتند که تیم‌های کرمان و البرز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و از گروه "ب" هم که تیم‌های آذربایجان غربی، اردبیل، قم و یزد حضور داشتند تیم‌های اردبیل و قم صعود کردند.

جواد خوشحالی افزود: درمرحله نیمه نهایی تیم کرمان با غلبه بر قم و البرز با غلبه براردبیل به دیدار نهایی و تیم‌های اردبیل و قم به دیدار رده بندی صعود کردند.

وی ادامه داد: در پایان تیم البرز با غلبه بر کرمان به مقام اول و کرمان به مقام دوم رسید و در دیدار رده بندی هم اردبیل با غلبه بر قم به مقام سوم رسید.

خوشحالی اضافه کرد: در پایان این مسابقات رفسنجان که برای اولین بار میزبانی چنین رقابت‌هایی را در سطح کشور تجربه می‌کرد توانست از سوی فدراسیون لوح سپاس بابت میزبانی خوب در یافت کند.

وی تصریح کرد: این مهم مایه مباهات هیئت بسکتبال استان کرمان بود و صعود جوانان کرمان به سیدA  وحضور در بالاترین سطح بسکتبال کشور نوید آینده‌ای خوب برای بسکتبال کشور است.

خوشحالی در ادامه گقت: امیدوارم نگاه به تیم‌های پایه ویژه تر از گذشته باشد تا استان کرمان به جایگاه واقعی‌اش در بسکتبال برسد.

وی خاطرنشان ساخت: جا دارد در پایان تشکر ویژه‌ای از حاج آقا سیاوشی، ریاست محترم هیئت بسکتبال استان بابت حمایت و اعتمادشان به هیئت بسکتبال رفسنجان داشته باشم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز