‍ انجام حدود ۴هزار نفر- ساعت کنترل ترافیک جاده ای توسط راهداران کرمانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۴:۳۰
کد خبر: ۷۵۵۷۰۳
‍ انجام حدود ۴هزار نفر- ساعت کنترل ترافیک جاده ای توسط راهداران کرمانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
به منظور کنترل ترافیک عبوری در جاده های حوزه شمال استان کرمان و با هدف جلو گیری ازبروز سوانح و تلفات جاده ای، در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی حدود 450 نفر نیروی راهدار در قالب حدود 55 اکیپ و گشت راهداری با انجام حدود 4هزار نفر ساعت کار مداوم ،بوسیله حدود 400 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در 42 باب راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان برای کنترل مناسب ترافیک خودروهای مسافران سازماندهی شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اعلام این خبر گفت: طرح راهداری تاسوعا و عاشورای حسینی  از 27 شهریور آغاز وتا بامداد 31شهریورادامه داشت .
دکتر احسان عراقی زاده افزود: راهداران نیروهای پرتلاش و زحمت کشی هستند که شبانه روز فعالیت های راهداری را برای عبور ایمن مسافران از جاده ها انجام می دهند و حضور شان در جاده های پرتردد جهت راهنمایی مسافرین، حضور در نقاط پرحادثه در کنار نیروهای خدوم پلیس راه هنگام حوادث جاده ای در اسرع وقت ، نظافت و زیبا سازی جاده ها، بویژه برای جلو گیری از سوانح احتمالی بعدی انجام می‌دهند.
وی اضافه کرد: برگزاری گشت های راهداری مستمر و جاری برای حضور به موقع در جاده ها و خدمت رسانی برای افزایش ایمنی تردد خودروها، شستشوی علائم و تابلوها، آتش زدن لاستیک در محور های کم دید در شب هنگام ، بوته کنی و نظافت آبروهای کناره های جاده و پاکسازی سطح راه ها از دیگر اقدامات راهداران در این ایام بوده است.
عراقی زاده ادامه داد: همچنین ساماندهی علائم افقی و عمودی و تجهیزات ایمنی، خط کشی، اصلاح و تعمیر تابلوهای کیلومترشمار، جمع آوری تابلوهای معیوب، نصب تابلوهای هشدار دهنده، بازدید از چراغ های چشمک زن و سایر فعالیت های راهداری از اقداماتی است که در حدود 11 هزار کیلومتر از راههای استان انجام می شود.
وی تصریح کرد: داشتن لباس متحدالشکل راهداران و عوامل راهداری، تجهیز ماشین آلات به چراغ های گردان، حضور فعال در ایام خاص و خدمات بین راهی از دیگر اقدامات راهداری می باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز