پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۲:۰۱
کد خبر: ۷۵۵۷۹۲
پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت هفته دفاع مقدس
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که حماسه بی بدیل ملت غیور ایران اسلامی و بسیجیان دریادل و آزاده است را به عموم هموطنان شریف، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز به ویژه مخاطبان زحمتکش و صدیق ورزش تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دفاع از ارزش‌های ناب انسانی و فضیلت‌های برتر اخلاقی و اسلامی در هشت سال جنگ نابرابر تبلور عینی یافت و دفاع مقدس رساترین واژه در فرهنگ ایستادگی و مقاومت جانانه ملت قهرمان و رشید ایران است.

هفته دفاع مقدس، یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

تاریخ 8 ساله دفاع مقدس که پر از روایت عشق و ایثار و مقاومت است، روایت هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتیست که قله‌های سربلند ایثار، حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون خود سطر سطر تاریخ این دفاع از مرز و بوم اسلامی را نگاشته‌اند.

و هفته دفاع مقدس همچون ستاره است که تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری رزمندگان می‌درخشد،

اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که برجسته‌ترین افتخارات ملت شهیدپرور ایران در آن به ثبت رسیده است را به عموم هموطنان شریف، خانواده معظم شهدا، همکاران پرتلاش، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز به ویژه مخاطبان زحمتکش و صدیق ورزش تبریک عرض می‌کنم.

یادآوری آن روزها و پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران یک وظیفه ملی است، لذا باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج دهیم.

 امروز با الگوگیری از آن فرهنگ نجات بخش و با یادی از امام شهدا، با رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان می کنیم و عهد می بندیم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، در جهت اعتلا و سربلندی کشورمان در همه عرصه ها تلاش خواهیم کرد.

"و من الله التوفیق"

محمدتقی امیری خراسانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز