پیام رئیس کل دادگستری استان کرمان در محکومیت حادثه تروریستی اهواز

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۲:۲۸
کد خبر: ۷۵۵۸۵۲
پیام رئیس کل دادگستری استان کرمان در محکومیت حادثه تروریستی اهواز
رئیس کل دادگستری استان کرمان در محکومیت حادثه تروریستی اهواز پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن این پیام بدین شرح است:

حادثه ناگوار تروریستی صبح روز گذشته و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان که در میان آنان کودکان نیز حضور دارند مایه تاثر و اندوه ملت ایران گردید. مردم غیور اهواز به عنوان یکی از قربانیان اصلی پدیده شوم ترور و خشونت در دنیا و منطقه، بارها و بارها طعم تلخ ترور را چشیده اند.

در سالروز آغاز دوران  دفاع مقدس، خوزستان مهد رشادت ها و دلیرمردان، باری دیگر کانون حملات ناجوانمردانه گروهک های معاند تروریستی قرار گرفت و خاک آن به خون مردم مظلوم اهواز رنگین شد،گروه های تروریستی که به حمایت دول استعماری، با حمایت کشورهای عربی متخاصم منطقه، ملت بزرگ ایران را بار دیگر داغدار کرد و گذر زمان ثابت کرد که قدرت‌های بزرگ در جنگ تحمیلی به رغم حمایت از صدام علیه ایران نتوانستند مقاومت مردم ایران را در هم بشکنند و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، و در عصر حاضر هراس از گسترش پیام انقلاب آنها را وادار به دشمنی با نظام اسلامی از طرق غیر انسانی و ضد بشری کرده است و در نهایت وحدت و صلابت مردم شریف ایران اسلامی را نشانه گرفته اند.

دشمنان ایران اسلامی بدانند ملت ایران در برابر چنین جنایتهای کوردلانه ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت تر و مقتدرتر از پیش چه در داخل مرزهای کشور و چه در خارج به مبارزه با ترور و ظلم ادامه خواهد داد.

 

نظر شما