فدایی:

رعایت زمان بندی پروژه ها همواره مورد تاکید است

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۷:۱۷:۵۸
کد خبر: ۷۵۶۲۹۴
رعایت زمان بندی پروژه ها همواره مورد تاکید است
سرپرست استانداری کرمان ضمن بررسی روند اجرایی پروژه های عمران شهری، گفت: تلاش ما براین بوده که در اجرای پروژه ها، زمان بندی ها بر هم نخورد اما به برخی دلایل این موضوع در اجرای بعضی پروژه ها امکان پذیر نشده است ،اما روند طولانی شدن پروژه ها مورد تایید ما نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جلسه عمران شهری کرمان اظهار داشت: همه ما یک دولت و یک نظام هستیم و باید پاسخ مردم را با همکاری و تعامل یکدیگر بدهیم.

وی اظهارداشت: علی رغم مصوب شدن صورتجلسات متعدد در جلسات، تخصص برخی ادارات در تلف کردن وقت و عدم اجرای این مصوبات است که این مشکل باید با پیگیری های استانی رفع شود.

سرپرست استانداری کرمان تاکید کرد: در برخی موارد عدم اجرای مصوبات از سوی دستگاه ها در حالی انجام می شود که رسانه ها در تمامی جلسات حضور داشته و نظارت دقیقی بر عملکرد سازمان ها و دستگاه ها دارند.

فدائی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بهره برداری آزمایشی پروژه تله کابین کرمان بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده در آخر اسفندماه سال جاری انجام خواهد شد و در این راستا رفع مشکلات تامین برق و حفاری های لازم باید در اسرع وقت انجام شود.

وی در بررسی روند اجرای پروژه میدان آزادی نیز گفت: بر اساس صورت جلسه قبل قرار است که این پروژه تا  پایان مهرماه به بهره برداری برسد و بر اساس وضعیت موجود زمان بندی آخر مهر به دلیل مشکلات مالی شهرداری و پروژه قابل عمل نیست.

سرپرست استانداری کرمان عنوان کرد: در روز بهره برداری از پل سیدی به دلیل تاخیر 15 روزه از قول داده شده برای افتتاح این پل، از مردم عذرخواهی کردیم.

فدائی اظهارداشت: در اجرای پروژه باند دوم فرودگاه کرمان 50 درصد پیشرفت فیزیکی کار حاصل شده است و مشکل اصلی در اجرای این پروژه تامین قیر است که در صورت تامین قیر مورد نیاز، روند اجرای این پروژه دنبال شده و بر اساس زمانبندی انجام شده، این پروژه در22 بهمن ماه افتتاح می شود.

وی گفت: در اجرای پروژه های کوچک نیز مانند پروژه های بزرگ حساسیت ویژه ای داریم و در حال حاضر نیز برخی پروژه ها در زمان تعیین شده، افتتاح می شود.

سرپرست استانداری کرمان عنوان کرد: پروژه صاروج پارس نیز در حال حاضر مشکلی ندارد و توافقاتی با سازمان میراث فرهنگی انجام شده که از سوی سرمایه گذار بررسی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز