در دومین روز از بازگشایی مدارس صورت گرفت

افتتاح هنرستان دخترانه هنرهای زیبای آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۶:۳۴:۱۱
کد خبر: ۷۵۶۷۲۶
افتتاح هنرستان دخترانه هنرهای زیبای آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان
در دومین روز از بازگشایی مدارس با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان محلی هنرستان دخترانه هنرهای زیبای ناحیه ۲ کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در دومین روز از بازگشایی مدارس با حضور احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان محلی هنرستان دخترانه هنرهای زیبای آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان افتتاح شد.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با اشاره به اهمیت مهارت آموزی در آموزش و پرورش، گفت: مهارت آموزی به عنوان یک اصل در آموزش و پرورش است که مورد توجه همه مسئولان قرار گرفته است.

وی به مدرسه محوری در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: مدرسه باید به محلی برای زندگی کردن دانش آموزان تبدیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به سیاست های پیش روی وزارت آموزش و پرورش در حوزه آموزش و مهارت آموزی اشاره کرد و گفت: حذف تکلیف شب از برنامه درسی دانش آموزان در دوره ابتدایی در راستای جایگزینی مهارت آموزی برای آنان است.

اسکندری نسب اظهار داشت: باید وابستگی دانش آموزان در دوران ابتدایی به خانواده ها کاسته شود و دانش آموزان در دوران ابتدایی مهارت زندگی را بیاموزند.

وی گفت: باید در مدرسه یک انسان کامل تربیت شود تا در آینده برای نظام جمهوری اسلامی نقش آفرینی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اجرای برنامه ششم توسعه، گفت: توسعه و تجهیز رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش در سطح کشور در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

در ادامه حمید ملانوری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تبریک آغاز سال تحصیلی و تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام، گفت: آغاز سال تحصیلی شروع یک حرکت علمی در کشور است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید به بحث تخصص و مهارت توجه ویژه داشته باشند، افزود: تلاش و کوشش و استفاده از مهارت و تخصص لازمه موفقیت در کار است.

ملانوری اظهار داشت: باید فضای یادگیری و آموزش در کشور فراهم شود و باید به آموختن صحیح توجه ویژه ای شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه باید دانش آموزان امروزی با سواد خود در جامعه تاثیرگذار باشند، افزود: امروز موفق شدن در جامعه نتیجه کار و تلاش است.

وی گفت: باید دانش آموزان به درس خواندن خود توجه کنند و برای آینده خود هدف داشته باشند.

ملانوری خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید در همه زمینه ها تخصص و مهارت کافی را داشته باشند و با نگاه کارآفرینی و اشتغال علم‌آموزی کنند و وارد عرصه شوند.

وی تأکید کرد: باید کارآموزی و مهارت آموزی سرلوحه کار خود قرار دهیم و برای خود و دیگران کار ایجاد کنیم تا آینده نظام اسلامی تامین شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز