در پی تصادف مرگبار اتوبوس تهران – کرمان؛

مدیر تعاونی هفت و متولی شرکت عدل کرمان به دادسرای کرمان احضار شدند

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۱:۴۸
کد خبر: ۷۵۷۰۵۸
مدیر تعاونی هفت و متولی شرکت عدل کرمان  به دادسرای کرمان احضار شدند
معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص آخرین وضعیت حادثه تصادف اتوبوس تهران-کرمان که منجر به فوت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد،گفت:بلافاصله پس از وقوع این حادثه تلخ مدیر تعاونی هفت و متولی شرکت عدل کرمان به منظور ارائه توضیحاتی به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان احضار شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد علی سلیمانی در این خصوص اظهار داشت: باتوجه به اینکه بیشتر قربانیان و مصدومان این حادثه متعلق به استان کرمان می باشند،بلافاصله با دستور دادستان کرمان رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مصدومان حادثه و خانواده متوفیان می توانند در کرمان پیگیر پرونده قضایی خود باشند یا خیر ؟ افزود : به منظور سهولت کار خانواده متوفیان و مصدومان حادثه در ابتدا درخواست احاله پرونده را داشتیم  اما به دلیل اینکه  تعدادی از متوفیان و مصدومین حادثه مربوط به استان یزد و شهرستانی های رفسنجان،انار وسایر شهرستان ها بودند از حوزه ی قضایی بادرود در استان اصفهان درخواست کردیم نیابت تحقیقات نسبت به افرادی که ساکن کرمان هستند برای دادسرای عمومی وانقلاب کرمان  ارسال نمایند.

این مقام قضائی اعلام کرد:بر مبنای توضیحات و بررسی های انجام شده اتوبوس از نوع اسکانیا و مدل سال 1387 بوده است که حدود ده سال از عمر مفید آن گذشته و تا پنج سال دیگر استاندار مصرف داشته است.

وی با اشاره به اینکه معاینه فنی اتوبوس در تیرماه سال جاری انجام شده و تا دی ماه نیز اعتبار داشته است افزود : سوابق تخلف راننده  نیز بررسی شد و هیچ گونه اطلاعاتی مبنی بر تخلف و نمره منفی راننده در طول سابقه رانندگی وی وجود نداشته است.

 سلیمانی گفت : تعاونی مکلف شد چنانچه فردی از خانواده متوفیان یا مصدومین قصد مراجعه به محل حادثه و یا بیمارستان های محل بستری مصدومین را دارد به صورت رایگان عملیات انتقال را انجام دهد.

 

نظر شما