مدرسه ۴ کلاسه خیرساز معرفت روستای قدمگاه شهرستان فهرج افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۶:۲۳:۳۸
کد خبر: ۷۵۷۱۷۳
مدرسه ۴ کلاسه خیرساز معرفت روستای قدمگاه شهرستان فهرج افتتاح شد
طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مدرسه ۴ کلاسه خیرساز روستای قدمگاه شهرستان فهرج افتتاح شد‌.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در سفره یک روزه به شهرستان فهرج در مراسم افتتاح مدرسه ۴ کلاسه خیرساز روستای قدمگاه شهرستان فهرج، گفت: برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت باید همه به کمک آموزش و پرورش بیایند.

وی به همکاری همه دستگاه های برای به ثمر رساندن اهداف آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی کشور است.

اسکندری نسب افزود: بدون کمک مردم و مسئولان آموزش و پرورش به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که آموزش و پرورش خانه دوم همه مردم ایران است، تصریح کرد: تربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی از اهداف اصلی آموزش و پرورش است.

وی امر مدرسه را کاری ارزشی و ماندگار عنوان کرد و افزود: خیران مدرسه ساز بازوان توانمند آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی هستند.

پریایه این گزارش مدرسه ۴ کلاسه خیرساز روستای قدمگاه شهرستان فهرج با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه شهرستان فهرج، امیر باقری فرماندار فهرج و جمعی از مردم و مسئولان محلی افتتاح شد.

گفتنی است در این مدرسه ابتدایی بیش از 60 دانش آموز دختر و پسر امر تعلیم و تربیت رو آغاز کردند و این مدرسه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال و زیربنای 368 متر مربع افتتاح شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز