همایش پیشگیری از اضطراب جدایی ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی نواحی یک و دو شهر کرمان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۹:۰۶
کد خبر: ۷۵۹۳۴۶
همایش پیشگیری از اضطراب جدایی ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی نواحی یک و دو شهر کرمان برگزار شد
رئیس اداره مشاوره تربیتی تحصیلی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری همایش پیشگیری از اضطراب جدایی ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی ناحیه ی یک و دو شهر کرمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید منصور مرتضوی با اعلام این خبر افزود: همایش پیشگیری از اضطراب جدایی پنجشنبه ۵ مرداد ماه نود و هفت با حضور دانش آموزان پایه اول ابتدایی نواحی یک و دو کرمان و با حضور بیش از یک هزار نفر از والدین آنان و بیش از ۴۵۰ معلم ابتدایی نواحی یک و دو کرمان برگزار شد.

وی گفت: همه ساله حدود ۵ درصد از دانش‌آموزان دچار اختلال اضطراب جدایی می شوند که در راستای این مشکل و اختلالات این همایش برگزار شده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه فرزند پروری سخت ترین شغل دنیاست، نقش والدین برای پیشگیری در این زمینه را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: همکاری اولیاء خانه و مدرسه را در کنار همکاری و مشارکت آموزش و پرورش با سایر ارگانها برای ارتقاء بهداشت روان و سلامتی روحی و روانی دانش آموزان در رسیدن به اهداف بلند تربیتی و تحصیلی لازم و ضروری است.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه گفت: به منظور دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده برای همایش پیشگیری از اضطراب ‌جدایی، آموزش همزمان والدین و معلمان ارتباط خانه و مدرسه لازم و ضروری است.

وی ضمن برشمردن تعدادی از راه‌های پیشگیری از اضطراب جدایی، ایجاد اعتماد بین والدین و کودک را مهمترین عامل پیشگیرانه در این زمینه دانست و تصریح کرد: والدین باید رابطه خود با فرزندان را تر میم کنند تا راه رسیدن به اهداف آسان تر شود.

برپایه این گزارش همایش پیشگیری از اضطراب جدایی ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی نواحی یک و دو کرمان با توسط اداره مشاوره تربیتی تحصیلی و با همکاری معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان برگزارشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز