دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز مرحوم مهدی اتحاد روستای الله آباد شهر کرمان افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۴:۱۴
کد خبر: ۷۵۹۷۵۱
دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز مرحوم مهدی اتحاد روستای الله آباد شهر کرمان افتتاح شد
طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز مرحوم مهدی اتحاد(پدر شهید مسعود اتحاد) روستای الله آباد شهر کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در مراسم افتتاح این مدرسه، گفت: خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند.

وی به کار ارزشمند خیرین مدرسه ساز در این امر اشاره کرد و گفت: فضای آموزشی مناسب یکی از ارکان نظام تعلیم و تربیت است که باید به این امر توجه ویژه ای شود.

اسکندری نسب، تصریح کرد: فضای که دانش آموز در آن در حال تحصیل است و معلم به امر تعلیم و تربیت مشغول است باید امنیت و آرامش لازم در آن وجود داشته باشد تا امر تعلیم و تربیت در آن به خوبی صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۳۴ درصد مدارس استان نیازمند بازسازی و مقاوم سازی است، گفت: در سال تحصیلی جاری بالغ بر ۳۰ هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی استان افزایش یافته است که در زمینه فضای آموزشی در سطح استان با مشکل مواجه هستیم.

برپایه این گزارش دبستان ۱۲ کلاسه خیر ساز مرحوم مهدی اتحاد با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همزمان با افتتاح ۱۷۰۰ پروژه آموزشی و فرهنگی کشور در روستای الله آباد شهر کرمان افتتاح شد.

گفتی است این دبستان ۱۲ کلاسه خیرساز با زیربنای ۱۴۱۸ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۳میلیارد ریال با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان احداث و به بهره برداری رسید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز