سرپرست استانداری کرمان:

توسعه گردشگری ظرافت ها و دشواری های خاص دارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۱:۴۵
کد خبر: ۷۵۹۸۴۷
توسعه گردشگری ظرافت ها و دشواری های خاص دارد
سرپرست استانداری کرمان گفت: توسعه گردشگری با تمامی منافع و نکات مثبت آن، در کشور ما سخت و ظریف است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدجواد فدائی در نشست کمیسیون گردشگری استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته گردشگری، از دست اندرکاران این حوزه تقدیر کرد و ادامه داد: توسعه گردشگری با تمامی منافع و نکات مثبت آن، در کشور ما سخت و ظریف است.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری باید با توجه به ظرافت های موجود دراین عرصه انجام شود، اظهارداشت: در برگزاری تورهای گردشگری باید به نحوی اقدام شود که تمامی ضوابط و جوانب دینی، شرعی و فرهنگی رعایت شود.

فدائی با اشاره به این مطلب که معرفی ظرفیت های گردشگری استان کرمان ضروری است، افزود: از حضور دست اندرکاران صنعت گردشگری در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت می کنیم.

سرپرست استانداری کرمان تاکید کرد: در صرف هزینه ها و اعتبارات باید به مهندسی ارزش توجه ویژه ای صورت گیرد و به نحوی اقدام شود که اعتبارات و تسهیلات موجود به درستی و به طور کامل جذب شود و به بهترین شکل نیز مورد استفاده قرار گیرند.

وی گفت: کوتاهی ها و برخی کم کاری های کلی در سیستم اداری ما در مقایسه با کشورهای پیشرفته وجود دارد که باید برای رفع آنها اقدام شود.

فدائی افزود: در استان کرمان به عنوان خواستگاه هواپیمایی ماهان نباید مشکلی در ایجاد پروازهای خارجی داشته باشد و باید در این زمینه پیگیری های لازم صورت گیرد.

سرپرست استانداری کرمان اظهارداشت: با وجود تمامی ظرافت ها برای توسعه گردشگری، همواره از توسعه این صنعت حمایت کرده و خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جاذبه های گردشگری و تاریخی استان کرمان مواد اولیه بسیار خوبی برای توسعه صنعت گردشگری به شمار می رود و این صنعت به دلیل اشتغال زایی بالا، درآمد مناسب و بازدهی سریع از جایگاه ویژه ای در مسیر توسعه برخوردار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز