رئیس کل دادگستری استان کرمان مطرح کرد:

آسایش و آرامش جامعه در گرو اقتدار نیروی انتظامی

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۷:۴۰:۰۹
کد خبر: ۷۶۱۳۲۵
آسایش و آرامش جامعه در گرو اقتدار نیروی انتظامی
رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:نیروی انتظامی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان حفظ امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران ، هرچه درانجام مسئولیتهای خود با اقتدار و صلابت بیشتری عمل کند آسایش و آرامش جامعه نیز بیشتر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله  موحد در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در کرمان گفت : از جمله مهترین ارکان حفظ امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی است که تمام همت خود را صرف حفظ امنیت و آرامش در جامعه نموده است.

وی افزود : عناصر هنجار شکن و مخل امنیت و آسایش یکی از مسائل غیر قابل انکار جوامع بشری است که بسیاری از افراد برای منافع شخصی خود سعی در تخریب و ضایع کردن حقوق دیگران می کنند به همین دلیل وجود نیرویی بازدارنده و مقتدر یکی از ضروریات هر جامعه است و در کشور ما این وظیفه برعهده نیروی انتظامی است .

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان  گفت : حافظان نظم و امنیت در استان کرمان شهدای بسیاری را تقدیم این مرز و بوم کرده اند و نشان داده اند با وجود کمبود ها و با تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد می توان مخلصانه و در راستای تحقق اهداف بنیاد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش نمود.

 رئیس شورای قضایی استان کرمان در پایان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه نیروها ،کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوندبخشنده مهربان با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت استان را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند تقدیر و تشکر نمودند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز