نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

صنعت گردشگری می تواند برای کشور بسیار کارگشا و مفید باشد

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۷:۳۸:۰۵
کد خبر: ۷۶۱۳۲۹
صنعت گردشگری می تواند برای کشور بسیار کارگشا و مفید باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه صنعت گردشگری می تواند برای کشور بسیار کارگشا و مفید باشد، گفت: این صنعت نیاز به شفاف سازی دارد و بخش دولتی و خصوصی و باید در جهت تحقق آن جدی و پیگیر باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام"حسن علیدادی سلیمانی" در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی و فعالان گردشگری استان کرمان به مناسبت هفته گردشگری اظهار کرد: بخش های دولتی و خصوصی می توانند موتور محرکه بسیار قوی در حوزه گردشگری باشند و امیدواریم با همکاری بیشتر بتوانند در این حوزه فعالیت و کار کنند.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز گردشگری، صنعتی بسیار کم هزینه و زود بازده است، افزود: بدون شک این صنعت می تواند برای کشور کارگشا و مفید باشد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه رونق گردشگری یک بحث علمی است، گفت: باید برای حل مسائل حوزه گردشگری، به شکل کاملا علمی اقدام شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری دچار نقاط قوت و ضعف هایی است، تصریح کرد: این صنعت نیاز به شفاف سازی دارد و بخش دولتی و خصوصی باید در جهت تحقق آن جدی و پیگیر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه گاهی دچار فرافکنی در برخی اتفاقات می شویم که لازمه آن شفاف سازی است، تصریح کرد: در مواردی دنبال علت هایی می گردیم که معلول آن، صرفا رونق نیست.

وی با بیان اینکه بخشی از مسائل حوزه گردشگری درون مجموعه و برخی مربوط به بیرون از آن است، خاطرنشان کرد: برای ایجاد تحول باید داخل و خارج از مجموعه را به دقت مد نظر قرار داده و به راهکارها توجه کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز