قاتل جوان در محل مخفیگاهش در چنگال قانون گرفتار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۹:۳۳
کد خبر: ۷۶۴۲۲۱
قاتل جوان در محل مخفیگاهش در چنگال قانون گرفتار شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از دستگیری جوان مسلحی که اقدام به قتل خانمی میانسال به نام (الف-ر) در روستای دوبنه از توابع شهرستان جیرفت نموده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین سلامی در این خصوص اظهار داشت: قاتل که جوانی 24ساله می باشد در شهریور ماه سال جاری به دلیل اختلاف خانوادگی با یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز اقدام به تیراندازی و قتل نموده  و از محل حادثه متواری شده بود .

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع حادثه بازپرس ویژه قتل به همراه مامورین پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر و تحقیقات میدانی انجام و قاتل شناسایی می شود.

این مقام قضائی خاطر نشان ساخت: باتوجه به اهمیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار دادستانی قرار گرفت و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهم صادر گردید و  سرانجام شامگاه گذشته قاتل در محل مخیگاهش در سیرجان توسط پلیس آگاهی  دستگیر شد.

سلامی یادآور شد:ضرورت دارد افراد اختلافات خانوادگی را از طریق مراجع قانونی پیگیری نمایند زیرا هرگونه تصمیم از روی احساسات و به صورت خودسر ممکن است عواقب خطرناکی در پی داشته باشد که دیگر جای پشیمانی و جبران وجود نخواهد داشت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز