معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد:

برگزاری ۶۴ ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان های کرمان

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۸:۱۸
کد خبر: ۷۶۴۶۸۱
برگزاری ۶۴ ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان های کرمان
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری 64 ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان های این استان طی شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: شهرستان های فهرج، راور، جیرفت و بم بهترین عملکرد را در این راستا داشته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ روح الله اسدی، در این خصوص اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال، 64 ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان های استان کرمان برگزار شده است که شهرستان های فهرج، راور، جیرفت و بم بهترین عملکرد را در این راستا داشته اند.

وی، ریاست این ستاد در شهرستان ها را بر عهده فرمانداران دانست و افزود: این ستادها یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های دولتی و فرمانداران است.

اسدی تأکید کرد: در بعضی از شهرستان ها متاسفانه امور جوانان اولویت ندارد، این در حالیست که این امر باید به عنوان یک مطالبه عمومی جوانان پیگیری شود.

وی تصریح کرد: در صورت وجود مشکل در دبیرخانه ستاد که بر عهده ادارات ورزش و جوانان است، از طریق آموزش و برکناری مدیران کم کار، دبیرخانه ستاد تقویت می شود و عدم توجه فرمانداران نیز از طریق استانداری و وزارت کشور پیگیری خواهد شد.

اسدی یادآور شد: این ستاد طبق مصوبه شورای عالی جوانان هر ماه باید با موضوعات مرتبط به جوانان از جمله: ازدواج، اشتغال، مشارکت، آموزش، مسکن، هویت، اوقات فراغت و... طبق برنامه مدون و ارسال شده با حضور مدیران 21 دستگاه عضو ستاد برگزار و مصوبات آن در سامانه مربوطه ثبت و رصد شود.

وی با اعلام اینکه اهتمام به امور جوانان نباید به شعار تبدیل شود، افزود: عملکرد مدیران شهرستان و استان در این سامانه قابل رهگیری است، بعضی از دستگاهها به انجام امور اهتمام ویژه ای دارند و در بعضی متاسفانه قصور صورت می گیرد که این گزارش در ارزیابی انتهای سال

 

نظر شما