دادستان زرند تأکید کرد:

حمایت دستگاه قضائی از صنعت گردشگری در راستای کاهش جرائم وآسیب های اجتماعی

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۵۸:۵۸
کد خبر: ۷۶۵۰۷۵
حمایت دستگاه قضائی از صنعت گردشگری در راستای کاهش جرائم وآسیب های اجتماعی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از حمایت دستگاه قضائی از صنعت گردشگری در راستای کاهش جرائم وآسیب های اجتماعی خبر داد و گفت: رونق گردشگری در ایجاد جامعه ای پویا،سالم و عاری از هرنوع آسیب اجتماعی موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ “سیدمهدی قویدل”  در نشست کمیته گردشگری ستاد اقتصاد مقاومتی زرند اظهار داشت:رونق صنعت گردشگری باعث پویایی،رشد،نشاط وافزایش امید به زندگی و در نتیجه توسعه و کاهش آسیب ها و جرائم در سطح جامعه می شود.

این مقام قضائی تصریح کرد:بهترین صنعتی که در بحث اشتغال مبتنی بر نیروی انسانی ونیروی کار است و در حال حاضر یکی از کم هزینه ترین و پر درآمدترین صنعت ها در دنیا صنعت گردشگری می باشد.

قویدل  تاکید کرد:ضرورت دارد مسئولان در جهت حمایت و توقیت صنعت گردشگری در شهرستان زرند گام های موثرتی بر دارند.

دادستان زرند خاطرنشان ساخت:نقش دستگاه قضائی در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)و حمایت از سیاست های اقتصاد مقاومتی که باعث عدم وابستگی به دشمنان و رشد و بالندگی جامعه و شناسایی توانمندی ها و شکوفایی استعداد ها و بکارگیری  ظرفیت های درون جامعه می شود و تاثیرات آن در ایجاد جامعه ای پویا،سالم و عاری از هرنوع آسیب اجتماعی،برجسته است.

وی اظهارداشت: با فعالیت هایی که در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری زرند انجام شده است، یک پویایی، امید و بالندگی در سطح روستاهای این شهرستان به وجود آمده است.

شایان ذکر است طی قریب به دو سال گذشته بالغ بر دو هزار و500گردگشر خارجی از اماکن گردشگری شرستان زرند بازدید بعمل اورده اند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز