یکی از عوامل اصلی شهادت شهید خاوشی زاده، فرمانده پاسگاه نهضت آباد جازموریان به هلاکت رسید

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۰:۳۱
کد خبر: ۷۶۵۱۴۶
یکی از عوامل اصلی شهادت شهید خاوشی زاده، فرمانده پاسگاه نهضت آباد جازموریان به هلاکت رسید
رئیس حوزه قضائی جازموریان از به هلاکت رسیدن یکی از اشرار معروف و مسلح جنوب استان کرمان در درگیری ماموران اطلاعات سپاه خبر داد و گفت:عزم دستگاه قضائی در برخورد با عوامل شرارت و ناامنی در منطقه جدی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد فروغی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از یک ماه کار منسجم وفشرده اطلاعاتی و پس از انجام هماهنگی های لازم با معاونت اطلاعات سپاه استان و مسئولان ارشد قضائی استان،سرانجام عصر روز گذشته 23مهر ماه ضربه به عوامل شهادت شهید خاوشی زاده،فرمانده پاسگاه نهضت آباد در دستور کار دستگاه قضائی و اطلاعات سپاه استان قرار گرفت.

این مقام قضائی اعلام کرد:در این عملیات که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات صعب العبور جازموریان به وقوع پیوست،شرور مسلح ارسالان فرامرزی به هلاکت رسید.

فروغی با بیان اینکه در این عملیات،یکی از عوامل اطلاعاتی به فیض رفیع شهادت نائل آمده است،عنوان کرد: از محل اختفای اشرار مسلح،مقادیری سلاح و مهمات از قبیل اسلحه جنگی کلاشینکف،کلت کمری،نارنجک و فشنگ  کشف و ضبط گردیده است.

وی به سوابق شرارت متعدد فرد معدوم شده  اشاره کرد و افزود:در کارنامه این شرور،اقداماتی از قبیل به شهادت رساندن مامور پلیس و قتل احدی از شهروندان و راهزنی و سرقت مسلحانه و حمل ونگهداری انواع سلاح و مهمات جنگی   به چشم می خورد.

رئیس دادگاه عمومی جازموریان گفت:دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر عوامل پرونده صادر گردیده است.

وی در پایان از اقدامات اطلاعات سپاه و یکان تکاوری 115امام جواد (ع)در رابطه با تامین امنیت و آرامش مردم قدردانی نمود.

 

نظر شما