برقراری صلح وسازش بین طایفه های نبی و غلوری در فهرج

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۲۷:۴۸
کد خبر: ۷۶۵۵۷۳
برقراری صلح وسازش بین طایفه های نبی و غلوری در فهرج
فرمانده انتظامی شهرستان فهرج از پایان اختلاف بین دو طایفه در فهرج که دو سال به طول انجامیده بود خبر داد و گفت: تلاش در جهت نهادینه کردن امر خدا پسندانه صلح و سازش از برنامه های اصلی دستگاه قضایی و انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دو طایفه نبی و غلوری در شهرستان فهرج که در پی وقوع یک مورد نزاع خانوادگی منجر به قتل دچار اختلاف شدید شده بودند در یک گردهمائی محلی با یکدیگر صلح کردند.

سرهنگ"غلامرضا بهروزه" در این گردهمائی و نشست صمیمی ضمن تشریح اقدامات پلیس در ایجاد امنیت بیان داشت: امنیت امروز حاصل خون هزاران شهید به ویژه شهیدان جان برکف نیروی انتظامی است.

وی عنوان داشت: برای ایجاد امنیت همه باید نقش خود را حائز اهمیت دانسته و برای انجام آن تلاش نمایند.

این مسئول انتظامی ابراز داشت: پلیس امروز، پلیس به عنوان یک نیروی خدمتگزار و به عنوان یک نیروی پیشتاز در عرصه نظم وامنیت داخلی شناخته شده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

سرهنگ بهروزه تصریح کرد: در پی درگیری و اختلافات بوجود آمده بین دو طایفه در شهرستان فهرج که قریب به دو سال طول کشید این فرماندهی در راستای پیشگیری از وقوع سایر جرائم و آسیب های ناشی از آن به موضوع ورود کرد.

فرمانده انتظامی فهرج افزود: در نهایت با پیگیری های صورت گرفته و میانجیگری امام جمعه، فرماندار و دستگاه قضایی و ریش سفیدان شهرستان سرانجام اختلافات بین این دو طایفه به صلح و آشتی منجر شد.

سرهنگ بهروزه ادامه داد: امید است با عنایت خداوند همواره شاهد جشن های برادری و اخوت باشیم و از همه کسانی که در حل و فضل اختلافات این دو طایفه تلاش کردند قدردانی می کنیم.

فرمانده انتظامی فهرج خاطرنشان کرد: در سایه امنیت و صلح و سازش، رفاه اقتصادی حاصل خواهد شد از اینرو همه افراد و طوایف همچون همیشه باید در کنار هم در زمینه ارتقاء امنیت، توسعه اقتصاد و سطح معیشت تلاش کنند.

 

 

نظر شما