مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان:

سرمایه گذاری در عرصه تبلیغ دین بسیار ضروری است

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۳۶:۱۲
کد خبر: ۷۶۵۵۸۵
سرمایه گذاری در عرصه تبلیغ دین بسیار ضروری است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن، سرمایه گذاری در عرصه تبلیغ دین بسیار ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت‌الاسلام علی جلالی در دیدار با حجت‌الاسلام رنجبر امام جمعه ریگان که در محل دفتر مدیر کل برگزار شد گفت: روحانیون مستقر با حضور در مناطق دوره افتاده، خدمات فرهنگی و دینی شایسته‌ای انجام داده‌اند.

در این دیدار حجت‌الاسلام رنجبر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی منطقه ریگان و قدردانی از اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان افزود: آسیب‌های اجتماعی امروز به‌عنوان یک معضل بزرگ در کشور مطرح است و باید برای رفع این آسیب‌ها با همدلی و هم افزایی همه اقشار جامعه به‌ویژه روحانیون وارد عمل شد و آن را رفع کرد.

وی اظهار کرد: امروزه تهاجم فرهنگی و رواج سبک زندگی غربی در جوامع شهری و روستایی و تقلید کورکورانه خانواده‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای بنیان خانواده‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده و متلاشی کرده است و بایستی در این زمینه همه دستگاه‌های فرهنگی احساس وظیفه کنند.

همچنین حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به این که امروز و با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن، سرمایه گذاری در عرصه تبلیغ دین بسیار ضروری است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور تبلیغ صحیح و دقیق دین در جامعه بهره گرفته شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان در پایان با بیان اینکه حضور مستمر مبلغان دینی در این مناطق می تواند از آسیب های اجتماعی و فرهنگی در این مناطق بکاهد، بیان داشت: همه دستگاه های دینی و فرهنگی باید با انسجام در برنامه ها ضمن تقویت حضور روحانیون در این مناطق برای مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی تلاش کنند.

 

نظر شما