مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

در برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی بر اساس چارچوب قانون جلو می رویم

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۷:۴۶:۵۸
کد خبر: ۷۶۶۵۲۸
در برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت‌های ورزشی بر اساس چارچوب قانون جلو می رویم
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در برگزاری مجامع انتخاباتی بر اساس چارچوب قانون جلو می رویم، فردی که رییس می شود برای ما مهم نیست، مهم این است که چقدر می تواند کمک کننده آن هیئت باشد

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدتقی امیری خراسانی، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش عنوان کرد: همه ورزشکاران صاحبان این هفته هستید و امیدواریم در این هفته بتوانیم با رویکرد جدید، عموم مردم را در درجه اول به ورزش همگانی و سلامتی دعوت کنیم و در وحله دوم، کسانی که نخبه تر هستند به سمت و سوی ورزش قهرمانی ببریم.

امیری خراسانی تصریح کرد: متأسفانه در شرایط امروزی ورزش قهرمانی سبب شده برخی خانواده ها فرزندانشان را به سمت ورزش نفرستند، در صورتی که ورزش یکی از رکن های اصلی زندگیست و این وظیفه ی سنگین همه ی ماست تا فضایی را ایجاد کنیم تا بتوانیم همه ی خانواده ها را به این سمت بکشانیم.

وی به اعتقاد عوام در مورد رشته تنیس خاکی اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه ای عده ای رشته تنیس خاکی را رشته پولدارها می دانند، اینجاست که نقش اصلی اصحاب رسانه آشکار می شود و آن این است، ماهیت مهم، شادابی و ذات اصلی رشته های ورزشی را به عموم مردم معرفی کنند تا خانواده ها با میل بیشتری خودشان و فرزندانشان وارد ورزش شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه رشته ی تنیس خاکی از رشته هاییست که هم ماهیت قهرمانی دارد و هم همگانی، بیان داشت: هم اکنون در بخش قهرمانی با درآیت شایسته، رییس فدراسیون شاهد رشد خیلی خوبی بودیم.

امیری خراسانی گفت: در بخش قهرمانی در استان کرمان نیز رشد ویژه ای داشته ایم و این رشد در رده های نوجوانان و جوانان به وضوح دیده می شود که امیدواریم در چند سال آتی همه ی این عزیزان در سطح تیم ملی بزرگسالان باعث افتخار دیار کریمان و کشور عزیزمان شوند.

وی به بخش همگانی این ورزش نیز اشاره کرد و افزود: در فضای امروز که آسیب های اجتماعی زیادی جوانان و نوجوانان ما را تهدید می کند، بخش همگانی تنیس می تواند برای جذب مردم در ایجاد محیطی شاد و سالم کمک کننده باشد.

امیری خراسانی تصریح کرد: خدا را شکر می کنیم یکی دیگر از هیئت های استان، مجمعش برگزار شد، آن هم مجمعی که در حال سرپرستی بود.

وی ابراز امیدواری کرد: آرامش فعلی حاکم بر هیئت تنیس استمرار داشته باشد و با انسجام و وحدت بیشتر شاهد موفقیت های بیشتری در این هیئت باشیم.

امیری خراسانی با اعلام اینکه مجمع های باقی مانده هم تا پایان سال برگزار می شوند، یادآور شد: در برگزاری مجامع انتخاباتی بر اساس چارچوب قانون جلو می رویم، فردی که رییس می شود برای ما مهم نیست، مهم این است که چقدر می تواند کمک کننده آن هیئت باشد.

وی وجود مشکلات آیین نامه ای را سدی در راه برگزاری مجامع عنوان و ابراز امیدواری کرد: روزی این مشکلات حل شود تا تمام مجامع به خوبی برگزار شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز