سرپرست استانداری کرمان :

کرمان رکورد صدور ویزا در یک روز را شکست

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۷:۰۵
کد خبر: ۷۶۷۰۵۸
کرمان رکورد صدور ویزا در یک روز را شکست
سرپرست استانداری کرمان گفت: طبق اعلام مسئولان مربوطه تاکنون ۵۰ هزار نفر برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده و برای ۴۰ هزار نفر ویزا صادر شده است و همچنین در یک روز رکورد صدور ویزا برای زائران اربعین در کرمان شکسته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی  در بازدید از دفتر موقت کنسولگری عراق در کرمان اظهار داشت: در دفتر موقت کنسولگری عراق در کرمان خدمات بزرگی به زائران ارائه می‌شود و در صورت نبود این دفتر زائران با مشکلات زیادی روبرو می‌شدند.

وی ادامه داد:خدمت به زائران اربعین یک کار معنوی است و تمامی دست اندرکاران این اقدام معنوی در پیشگاه خداوند ماجور خواهند بود.

وی تصریح کرد:درمجموع کار صدور ویزا برای زائران اربعین به خوبی در حال انجام است. طبق اعلام مسئولان مربوطه تاکنون ۵۰ هزار نفر ثبت نام کرده و برای ۴۰ هزار نفر ویزا صادر شده است و همچنین در یک روز رکورد صدور ویزا برای زائران اربعین شکسته شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان نیز گفت: طبق قانون ویزا باید در بازه زمانی ۴۸ تا ۷۲ ساعت صادر شود و تاکنون طی ۲۴ ساعت ویزا‌های زائران اربعین در استان کرمان صادر و به مردم ارائه شده است.

محمود عرب نژاد افزود:تاکنون ۴۰ هزار ویزا در استان کرمان صادر و بیش از ۵۰ هزار نفر در این استان ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۵ تا ۶ هزار ویزا در استان کرمان صادر می‌شود، عنوان کرد: در یک روز ۹ هزار و ۱۳۳ ویزا در استان کرمان صادر شده که رکورد صدور ویزا در یک روز در کشور را شکسته است. کار صدور ویزا برای زائران اربعین تا ۴۸ ساعت قبل از اربعین ادامه دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز برای کمک به دفتر موقت کنسولگری عراق در کرمان اعلام آمادگی کرد و گفت: در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

محمدرضا پورابراهیمی افزود:لازم است که با اطلاع رسانی به مردم زمینه‌ای فراهم شود که افراد در فرصت باقی مانده و هر چه سریعتر برای دریافت ویزا اقدام کنند.

 

نظر شما