لزوم شناسایی راهکاری مناسب برای کنترل و پیشگیری از پدیده قتل

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۷:۰۴
کد خبر: ۷۶۷۳۵۹
لزوم شناسایی راهکاری مناسب برای کنترل و پیشگیری از پدیده  قتل
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: با توجه به اینکه قتل آثار و پیامدهای زیادی بر فرد، خانواده ، جامعه و امنیت اجتماعی دارد نیازمند بررسی و شناسایی راهکاری مناسبی برای کنترل و پیشگیری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمدعلی انجم رو در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان جیرفت اظهار داشت :کسانی که مرتکب قتل می شوند از فرهنگ  و ارزش والای انسانی بی اطلاع هستند که این  مسئله نیازمند  آموزش و کار فرهنگی در جامعه است.

وی گفت : با توجه به آمار جرایم به ویژه قتل  در این مناطق باید کارشناسان امور اجتماعی در خصوص بررسی علل و عوامل قتل در سطح جامعه به کمک دستگاه قضائی بیایند تا راه کارهایی برای کاهش این پدیده شوم شناسایی و اجرایی شود.

انجم روز به مضرات وجود سلاح های غیرمجاز اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین عوامل قتل عمد در این مناطق  سلاح های غیرمجازی است که در اختیار مردم قرار دارد

انجم روز گفت : مسئولین در خصوص آسیب های اجتماعی که در سطح جامعه وجود دارد، باید احساس مسئولیت کنند ودر جهت کاهش آسیب های اجتماعی تصمیات مقتضی را اتخاذ و به یاری دستگاه قضائی بشتابند.

وی ضمن انتقاد از کم کاری برخی مسئولان فرهنگی منطقه در مسائل فرهنگی افزود: گاهی اوقات فردی که مرتکب قتل عمد شده است نمی داند که یک گناه کبیره است و ورود به عذاب درگاه الهی می باشد. و می طلبد متولیان امر فرهنگ تلاشی مضاعف در جهت اگاهی مردم منطقه داشته باشند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز