دو مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز حضرت خدیجه (س) آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۲۵:۵۴
کد خبر: ۷۶۷۴۹۳
دو مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز حضرت خدیجه (س) آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان افتتاح شد
طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان مدارس خیرساز ابتدایی دوره اول و متوسطه دوره دوم حضرت خدیجه (س) آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ طی مراسمی با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی مسئولان استان مدارس ابتدایی دوره اول و متوسطه دوره دوم تیزهوشان فرزانگان ناحیه یک کرمان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

در حاشیه این مراسم اسکندری نسب کار خیران مدرسه ساز را کاری ارزشی دانست و افزود: امروزه شاهدیم هر هفته در استان کرمان مدارس خیرساز در حال افتتاح شدن است و ما از خیران مدرسه ساز کمال تشکر را داریم.

وی با اشاره به این که کار خیران مدرسه ساز در تاریخ آموزش و پرورش ثبت خواهد شد و در اذهان دانش آموزان تا ابد خواهند ماند، تصریح کرد: باید فرهنگ حسنه مدرسه سازی در جامعه ترویج پیدا کند.

اسکندری نسب خاطر نشان کرد: انقلاب مدرسه سازی توسط خیران مدرسه ساز از ابتدای دولت تدبیر و امید در استان کرمان در حال پیش رفتن است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این که در استان کرمان ۳۴ درصد از فضاهای آموزشی استان نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارد، افزود: کار خیر عشق می خواهد و آدم های خدایی هستند که در این امر مشارکت می کنند.

وی با بیان این که کار خیر مدرسه سازی برای آیندگان درس بزرگی است، گفت: ما معتقدیم مدرسه بهترین کانون یادگیری و آموختن درس زندگی است.

گفتنی است مدارس ابتدایی دوره اول و متوسطه دوره دوم ۲۴ کلاسه خیرساز حضرت خدیجه(س) آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با مساحتی بالغ بر هشت هزار و صد مترمربع و ۵ هزار مترمربع زیربنا با امکانات سالن ورزشی، کارگاه و آزمایشگاه و اعتباری بالغ بر هشتاد میلیارد ریال توسط خیران مدرسه ساز احداث شد و به بهره برداری رسید

 

نظر شما