فدایی:

نظام مهندسی باید استحکام بنای مدارس غیر دولتی را تائید کند

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۳۶:۴۷
کد خبر: ۷۶۷۴۹۴
نظام مهندسی باید استحکام بنای مدارس غیر دولتی را تائید کند
سرپرست استانداری کرمان با تاکید بر اینکه استحکام بنای مدارس غیر دولتی باید از سوی یک مهندس و نظام مهندسی مورد تائید قرار گیرد، گفت: به منظور اطمینان از استحکام بنای مدارس غیر دولتی، این مدارس باید از مهندس پروانه دار نظام مهندسی مجوز گرفته و آن را به تائید نظام مهندسی برسانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال جاری افزود: آموزش و پرورش باید ضوابط مربوط به معابر و ترافیکی را نیز برای احداث مدارس غیر دولتی رعایت کند.

وی در ادامه اجرای طرح آموزش مهارت های زندگی قبل از ازدواج به دانش آموزان دختر را طرحی خوب ارزیابی کرد و گفت: این طرح در شورای آموزش و پرورش مورد تصویب قرار گرفت و پس از این باید در کارگروه اجتماعی نیز تصویب شود و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز منابع مالی آن مشخص شود.

وی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها برای هزینه پیش دبستانی های دولتی بین صفر تا 15 درصد افزایش را تصویب کنند.

سرپرست استانداری کرمان گفت: در شورای آموزش و پرورش باید روی مباحث اصلی آموزش و پرورش بحث شود و بیشتر بدانیم که انتظار ما از آموزش و پرورش چیست و تا چه میزان توانسته ایم این انتظارات را اجرائی کنیم.

وی بر تشکیل کمیسیون های تخصصی برای بررسی بحث های مربوط به آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: با تشکیل کمیسیون های تخصصی، مسائل جزئی در این کمیسیون ها بررسی می شود و در شورای آموزش و پرروش به مباحث کلی و کلان رسیدگی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز