برگزاری دوره آموزشی برنامه ریزی استراتژیک ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اصحاب رسانه

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۶:۵۵
کد خبر: ۷۶۷۹۹۳
برگزاری دوره آموزشی برنامه ریزی استراتژیک ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی  و اصحاب رسانه
مدیرعامل انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت : دوره آموزشی برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اصحاب رسانه ۲ و ۳ آبان ماه در تا لار بسطامی پارک مادر شهر کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد بصیریان در این خصوص افزود : این دوره آموزشی به همت انجمن روابط عمومی استان کرمان و با همکاری استانداری، دادگستری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهرداری کرمان  و شرکت های گل گهر و گوهر زمین به مدت ۲ روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر برگزار می شود.

 وی گفت: مدرس این دوره دکتر حمید شکری خانقاه استاد دانشگاه، عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی کشور و نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی است که به میزان 30 ساعت در کرمان برگزار می شود.

 مدیرعامل  انجمن روابط عمومی استان کرمان خاطرنشان کرد : هدف از برگزاری این دوره ارتقاء سطح علمی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی، قضایی ، نهادهای دولتی و عمومی در سطح استان همچنین فرمانداری ها و شهرداری ها است تا این افراد با آشنا شدن از عملکرد مناسب در حوزه روابط عمومی  رسالت خود را به درستی انجام دهند.

 بصیریان به عنوان برگزاری دوره که برنامه ریزی استراتژیک است اشاره کرد و افزود:تدوین برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی شامل شناخت، تحلیل و ارزیابی نقاط قوت و ضعف سازمان وشناخت، تحلیل ارزیابی فرصت های مهیا شده و تهدیدات خارجی موجود برای سازمان می شود که ازجمله مسائلی است  باید کارکنان در روابط عمومی به ویژه مدیران و کارشناسان با آن آشنا شوند وبه آن توجه کنند.

بصیریان تاکید کرد : نظارت و صدور گواهینامه از سوی مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آیندهنگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی است و شرکت در این دوره با توجه به حمایت مالی ادارات و  شرکت‌ها بدون هزینه بوده و صرفاً چنانچه  فردی علاقه مند به اخذ گواهینامه معتبر از مدیریت آموزش و پژوهش های توسعه آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی می باشد باید هزینه گواهینامه را به مرکز آموزش پرداخت کند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز