مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

ستاد عالی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در کرمان آغاز به کار می‌کند

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۶:۴۵
کد خبر: ۷۶۹۰۶۵
ستاد عالی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در کرمان آغاز به کار می‌کند
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: نخستین نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک 2020 در این استان طی هفته آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمدتقی امیری ‌خراسانی در نشست شورای عالی ورزش استان کرمان که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با اشاره به اینکه از سال گذشته بر اساس سیاست های ورزش برای اولین بار در استان، ستاد استانی بازی های 2018 جاکارتا را تشکیل دادیم، اظهار داشت: در این راستا، دو جلسه داخلی داشتیم، جلسات بعدی با حضور رزم حسینی، استاندار وقت کرمان، داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان ایران، محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان، و ... برگزار شد.

وی افزود: نتیجه ی تمام زحمات و فعالیت های این ستاد استانی، حضور 23 نماینده از استان کرمان برای بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا بود.

امیری خراسانی تصریح کرد: تاکنون استان کرمان هرگز در ادوار تاریخ چنین کاروانی چه از نظر کمیت و چه کیفیت به خود ندیده است و این کاروان توانست از نظر کمی، کیفی و عملکرد بهترین باشد.

وی با اعلام اینکه تا مسابقات المپیک 2020 توکیو کمتر از دو سال فرصت داریم از برگزاری نخستین نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک 2020 در استان کرمان طی هفته آینده خبر داد.

امیری خراسانی با اشاره به اینکه در المپیک 2020 بسیاری از رشته‌های ورزشی چون کاراته و سنگ‌نوردی اضافه شده است، یادآور شد: استان کرمان این ظرفیت را دارد تا در بسیاری از رشته های ورزشی نماینده داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با تأکید بر اینکه باید از رشته‌های المپیکی و پارالمپیکی در استان حمایت ویژه شود، بیان داشت: می توان از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در راستای ارتقای ورزش استان استفاده کرد.

امیری خراسانی با بیان اینکه برخی از معین‌های اقتصادی در استان خوب عمل کرده‌اند، گفت: مشاهده شده، انجام بعضی کارها در ورزش استان، با هدررفت سرمایه همراه بوده است.

وی با اعلام اینکه به ‌دنبال هدفمندسازی بودجه‌های استان در حوزه ورزش هستیم، بر لزوم یکپارچه کردن بودجه‌های ورزشی در استان تأکید  و عنوان کرد: همه مسائل در طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان مصوب شده و باید بودجه‌ها و اعتبارات این حوزه با برنامه، مدیریت شود تا نتیجه مطلوبی به‌دست آید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز